Horyzonty bankowości 2012: Prezentacja: Finanse Elektroniczne 3.0

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

bank.04.2012.foto.102.a.250xSoftware Mind Video Branch Office & Contact Center to rozwiązan ie informatyczne, dzięki któremu instytucja finansowa będzie mogła stworzyć nowy, innowacyjny kanał sprzedaży i kontaktu z klientem - W irtualny Oddział i Contact Center. Stanowi on idealne uzupełnienie tradycyjnych kanałów kontaktu i obsługi kl ienta, takich jak: oddział bankowy, placówka bankowa, Contact Center, bankowość elektroniczna, bankowość mobilna. Rozwiązanie dedykowane jest głównie bankom, firmom lea singowym i instytucjom ubezpieczeniowym.

Głównym celem rozwiązania jest przeniesienie okienka bankowego wraz z doradcą klienta do internetu. Klient, nie wychodząc z domu, może wejść do wirtualnego oddziału banku i zostać obsłużony tak, jakby stał w fizycznym oddziale i rozmawiał z doradcą twarzą w twarz.

Aplikacja Software Mind Video Branch Office & Contact Center jest wirtualnym oddziałem banku, który dzięki obsłudze video pozwala na pełną interaktywność pomiędzy klientem a jego doradcą. Obie strony widzą i słyszą się nawzajem. Doradca klienta, w trakcie połączenia video, jest w stanie dokonać tych samych operacji, jakich dokonuje osoba przy standardowym okienku w banku. Dodatkowo klient sam może dokonać wszelkich operacji, jakie możliwe są przy użyciu standardowego systemu bankowości elektronicznej.

Rozwiązanie dostępne jest dla klienta poprzez przeglądarkę internetową oraz aplikację na urządzenia mobilne, takie jak: iPhone, iPad, urządzenia wyposażone w system Android (w przyszłości system dostępny będzie poprzez ekran telewizora).

KORZYŚCI Z ZASTOSOWANIA ROZWIĄZANIA

Dla banku

  • Znaczące zmniejszenie kosztów operacyjnych (wirtualny oddział, a nie fizyczna placówka/punkt).
  • Unifikacja oddziału bankowego i biura obsługi klienta w jednym miejscu.
  • Udostępnienie oddziału banku dla klienta z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie.
  • Uruchomienie nowoczesnego (taniego) kanału sprzedaży i obsługi klienta.
  • Pozyskanie nowych grup klientów oraz zwiększenie lojalności istniejących poprzez wprowadzenie wizualnej interakcji w kanale elektronicznym.
  • Budowa wizerunku innowacyjnej instytucji finansowej dzięki wdrożeniu multimedialnego i interaktywnego kanału sprzedaży i kontaktu klientem.

Dla klienta

  • Oddział i Biuro Obsługi Klienta w jednym miejscu, dostępnym dla klienta z poziomu przeglądarki internetowej, aplikacji na urzą...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na BANK.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI