Ford Polska: nowy dyrektor sprzedaży samochodów osobowych
Mirosław Prus z branżą motoryzacyjną jest związany nieprzerwanie od 1998 roku. Zdobywał doświadczenie w dużych koncernach motoryzacyjnych w Polsce oraz Niemczech.
Jakość obsługi klienta oraz strategia elektryfikacji mają najwyższe priorytety
Odpowiadał między innymi za zarządzanie łańcuchem dostaw – w tym logistykę, dystrybucję, zakupy a także za planowanie i prognozowanie popytu oraz podaży oraz projektowanie i wdrażanie strategii sprzedaży.
– Bardzo się cieszę, że mogłem dołączyć do zespołu Ford Polska. To bardzo silna marka motoryzacyjna, która oferuje doskonałe produkty i posiada doświadczoną sieć dilerską.
Dla mnie jakość obsługi klienta oraz strategia elektryfikacji mają najwyższe priorytety. Już dzisiaj mogę sobie pozwolić na stwierdzenie, że dzięki doskonałym modelom samochodów i profesjonalnemu zespołowi jesteśmy i będziemy w stanie spełnić wszystkie oczekiwania naszych klientów – powiedział Mirosław Prus.
Mirosław Prus ukończył w 2002 roku studia magisterskie na kierunku finanse przedsiębiorstw.
Na poprzednich stanowiskach został pięć razy wyróżniony nagrodą pracownika roku.
Jego pasją jest żeglarstwo a bardzo ważną rolę w jego życiu odgrywa muzyka. Interesuje się brzmieniami bluesowo-rockowymi oraz klasycznym. W wolnych chwilach gra na gitarze akustycznej i elektrycznej.