Flying Bisons z nagrodą w konkursie RedDot Awards, za projekt dla delio w kategorii App
Firma delio w ciągu dwóch lat przekształciła się z mało rozpoznawalnego start-upu w jednego z liderów branży e-grocery.
Firma ma szansę szansę zyskać na znaczeniu jeszcze bardziej, dzięki wdrożonym ostatnio zmianom na poziomie architektury aplikacji mobilnej.
Znaczenie UX w rozwoju firmy e-commerce
– Nasza współpraca z delio obejmowała zaprojektowanie aplikacji mobilnej od podstaw, tak aby przenieść jej użyteczność i funkcjonalność na nowy poziom — stając się punktem odniesienia dla innych firm w branży.
Dzięki naszemu sprawdzonemu procesowi projektowania, opartemu na przeprowadzonych badaniach i wdrożonej strategii, wraz z zespołem Lite e-commerce, stworzyliśmy aplikację, która jest prosta, użyteczna i spełnia oczekiwania użytkowników. W rezultacie zakupy przy użyciu urządzeń mobilnych stały się łatwe jak nigdy wcześniej.
Po pierwszych komentarzach użytkowników wiemy, że z całą pewnością delio ma wszystko, czego potrzeba, aby stać się liderem branży – tłumaczy Łukasz Kowalski, założyciel i członek zarządu Flying Bisons.
Liv Rutkowska, Senior Product Designer w delio, tak podsumowuje efekty ewolucji aplikacji delio:
– Nasi użytkownicy świetnie zareagowali na nowy design aplikacji. Widzimy zauważalną poprawę kluczowych wskaźników oraz, co najważniejsze, sporą przestrzeń do dalszego rozwoju funkcjonalności delio. Uznanie jury RedDot to doskonałe zwieńczenie dobrej współpracy z Flying Bisons – podkreśla.
W zespole projektowym po stronie Lite e-Commerce, start-upie odpowiedzialnym za delio, pracowało wiele osób z wieloletnim doświadczeniem w tworzeniu aplikacji i usług e-commerce: Ada Żuber, Feym Fliegner, Wojciech Krok, Aleksander Popek, Liv Rutkowska oraz Krystian Mrozek.
User Experience (UX), czyli projektowanie aplikacji mobilnych i stron internetowych, z myślą o potrzebach użytkowników, wpływa na opinie klientów na temat marki, ich lojalność oraz zaufanie. To cechy, które sprawiają, że klient wraca.
Czytaj także: Dwie trzecie Polaków zamierza skorzystać z ofert na Black Friday. W tym roku łatwiej będzie uniknąć pozornych promocji
Czym jest RedDot Awards?
RedDot Awards to konkurs, którego historia sięga 1954 roku. Jest to jedna z najbardziej renomowanych nagród w dziedzinie designu, którą twórcy mogą zdobyć za wyjątkową jakość i osiągnięcia w projektowaniu. Laureatami tego prestiżowego wyróżniania są firmy, takie jak Apple, Google, Sony czy Xiaomi.
Kryteria przyznawania nagród w RedDot oraz jego kategorie ewoluowały wraz z zachodzącymi zmianami w świecie designu.
Obecnie dzieli się on na trzy główne konkursy: Product Design, Design Concept oraz Brands & Communication Design.
W tym roku firma Flying Bisons zdobyła aż dwie statuetki, w konkursie Brands & Communication Design, za projekty: delio (kategoria App) oraz Redesign strony Flying Bisons (kategoria website).
Czytaj także: BIG InfoMonitor: zakupy w sieci mniej popularne niż przed rokiem, zaległości e-handlu przekroczyły 400 mln zł
Budowanie własnej marki kluczem do sukcesu
Flying Bisons – autor zwycięskiego projektu strony internetowej – jest nowoczesną firmą konsultingową, która w ostatnich miesiącach zakończyła rebranding swojej marki. Jego kluczowym elementem była gruntowna przebudowa strony internetowej. W obecnej formie prezentuje ona kompletny przekrój istotnych wartości i celów organizacji.
– Uważamy, że w obecnej odsłonie, nasza strona emanuje odważnym i innowacyjnym charakterem, pokazując nasze zaangażowanie w wyjątkowy design, unikalny branding i włączanie dynamicznych elementów 3D. Wyróżnikiem jest również duża ilość dokładnie opisanych przykładów zrealizowanych przez nas projektów – wierzymy, że jest to najlepszy i najbardziej kompleksowy sposób na pokazanie efektów naszej pracy – mówi Kamil Tatol.
Przebudowana strona internetowa reprezentuje dwoistość marki, w której profesjonalizm spotyka się z kreatywnością. Podobnie jak w nazwie firmy – Flying Bisons (z ang. latające żubry), gdzie pozornie dwa przeciwieństwa doskonale ze sobą współgrają.
delio – zakupy nawet w dwie godziny pod drzwiami?
delio działa w Polsce od marca 2022 roku, a swoim zasięgiem objęło znaczną część Warszawy oraz Krakowa. Zamówienia dostarczane są codziennie od 7 do 23, nawet w niedziele i święta. Zakupy mogą dotrzeć do klienta już nawet w dwie godziny. Dodatkowo klienci mogą skorzystać także z najniższego progu darmowej dostawy na polskim rynku e-grocery, który wynosi już 99 zł.
Ponadto, dzięki dodatkowemu modelowi dostaw na rano, delio jest obecne również w wielu mniejszych i większych miejscowościach. Wystarczy złożyć zamówienie do godziny 12 w południe, a już tej samej nocy, między północą a 8 rano zakupy zostaną dostarczone prosto pod drzwi. Tym samym usługa jest dostępna praktycznie w każdym regionie w Polsce i kreuje nowe trendy w e-grocery.