Najnowsze wydanie tło Najnowsze wydanie miesięcznika BANK
Czytaj więcej
  • Rejestracja
  • Logowanie
  • Newsletter
menu
search
zamknij wyszukiwarkę
logo BANK.pl
PARTNER PORTALU
  • logo Blik
  • Partner Portalu BANK.pl - Związek Banków Polskich
  • Aktualności
  • Konferencje
  • Miesięcznik
  • Edukacja finansowa
  • ESG
  • WIBOR
  • Firma
  • Blogi
  • O nas
zamknij menu
  • Aktualności
  • Konferencje
  • Miesięcznik
  • Edukacja finansowa
  • ESG
  • WIBOR
  • Firma
  • Blogi
  • O nas
Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter Ikona youtube
PARTNER PORTALU
  • logo Blik
  • Partner Portalu BANK.pl - Związek Banków Polskich
ESG

Credit Agricole ma już 10 Certyfikatów Prostej Polszczyzny

30.03.2025 14:44 mb | BANK.pl
Credit Agricole ma już 10 Certyfikatów Prostej Polszczyzny
Fot. stock.adobe.com / N.Savranska
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Credit Agricole Bank Polska S.A. ma na swoim koncie najwięcej certyfikatów prostej polszczyzny. To najlepszy wynik w Polsce. Bank od lat konsekwentnie upraszcza swój język, żeby być jeszcze bliżej klientów i mieć z nimi najlepsze relacje, czytamy w informacji prasowej Banku.

Pracownia Prostej Polszczyzny przy Uniwersytecie Wrocławskim certyfikaty przyznaje od ośmiu lat.

Potwierdzają one, że język sprawdzanego dokumentu czy rozwiązania, jest prosty i zrozumiały.

W sumie Pracownia przyznała 33 certyfikaty 16 firmom. Wśród tych 33 certyfikatów, aż dziesięć należy do Credit Agricole.

Jędrzej Marciniak

– Komunikacja ma fundamentalne znaczenie, także w biznesie. Wpływa na relacje.

Chcemy, żeby klienci dobrze rozumieli, co do nich piszemy, mówimy. Żeby nie musieli się nad tym zastanawiać – mówi Jędrzej Marciniak, wiceprezes zarządu w banku Credit Agricole.

– Trudny język buduje dystans, stawia jedną ze stron w gorszej pozycji – dodaje.

Czytaj także: Credit Agricole wprowadził bezpłatną, dodatkową behawioralną ochronę rachunków klientów

Credit Agricole ma najwięcej certyfikatów prostej polszczyzny

Credit Agricole wyznacza trendy. Jako pierwszy bank w Polsce dostał certyfikat Pracowni Prostej Polszczyzny za umowę i regulamin konta osobistego oraz umowę limitu w koncie. W ubiegłym roku, także jako pierwszy w Polsce, za firmowy intranet.

Dodatkowo bank może pochwalić się udokumentowanym prostym językiem w: aplikacji CA24Mobile, umowie o współpracy z partnerami Consumer Finance,  umowie o kredyt gotówkowy i umowie o kredyt ratalny.

Bank upraszcza nie tylko swoje dokumenty, ale i wspólne z innym spółkami Credit Agricole. Dowodem na to są trzy Certyfikaty Prostej Polszczyzny dla ogólnych warunków ubezpieczeń: Pomocy dla Ciebie, Pakietu na wypadki i Z myślą o bliskich, które bank uprościł przy współpracy z koleżankami i kolegami z Credit Agricole Towarzystwo Ubezpieczeń.

Inne artykuły od Credit Agricole Bank Polska S.A.:

  • Sprawdź w aplikacji czy naprawdę dzwoni doradca Credit Agricole
  • Stopy procentowe NBP w dół o 50 pkt. bazowych w tym tygodniu?
  • Nowy członek zarządu Credit Agricole Bank Polska

Kryteria przyznawania certyfikatów przez Pracownię Prostej Polszczyzny

– Niełatwo otrzymać certyfikat Uniwersytetu Wrocławskiego, ponieważ procedura certyfikacji jest niezależna i restrykcyjna.

Każdy zgłoszony dokument oceniamy w ten sam sposób.

Po pierwsze – sprawdzamy, czy czytelnik szybko znajdzie w nim informacje, których potrzebuje.

Po drugie – czy owe treści łatwo będzie mógł zrozumieć.

Po trzecie – czy tekst, mimo uproszczenia, jest profesjonalny, uprzejmy i poprawny.

Do ocenianych tekstów zgłaszamy wiele uwagi i poprawek, które właściciel dokumentu powinien uwzględnić – mówi dr hab. Tomasz Piekot, kierownik Pracowni Prostej Polszczyzny Uniwersytetu Wrocławskiego.

Credit Agricole nadal pracuje nad uproszczeniem języka. Wkrótce powalczy o kolejne certyfikaty.

Czytaj także: PLLuM, polski model językowy od Comarch

Źródło: Credit Agricole Bank Polska S.A.
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Tagi
bank i klientCertyfikat Prostej PolszczyznyCredit Agricole Bank Polska S.A.dokumentyESG / Environmental, Social and corporate GovernanceJędrzej MarciniakJęzyk polski / PolszczyznaKlientocentryzmkomunikacja w biznesieTomasz PiekotUmowyUniwersytet Wrocławski
Autor mb | BANK.pl

Zobacz także

Kacper Dworniczak. Źródło: VeloBank
VeloTalent: Kacper Dworniczak wydał solowy album dzięki wsparciu VeloBanku
„Barometr Flotowy 2025” Arval Mobility Observatory
Polski rynek flotowy przyspiesza, ale bez elektromobilności
Finał III edycji Ogólnopolskiej Olimpiady Wiedzy o Finansach „Finansomania”. Źródło: UEP
Finał III edycji Ogólnopolskiej Olimpiady Wiedzy o Finansach „Finansomania” – zwycięzcy
ZOBACZ WSZYSTKIE Z TEJ KATEGORII
logo Bank
  • O nas
  • Reklama
  • Kontakt
  • Archiwum
  • Newsletter
logo Bank Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter Ikona youtube
logo Miesięcznika Bank Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
© Copyright 2025 Centrum Procesów Bankowych i Informacji
  • Polityka prywatności
  • Pliki cookie
  • Bankiwpolsce.pl
Strona korzysta z plików cookie
Na stronie stosujemy pliki cookie w celu zapewnienie prawidłowego działania, ułatwienia korzystania, a także w celach statystycznych i marketingowych. Wybierając „Zaakceptuj wszystkie” wyrażasz zgodę na stosowanie wszystkich plików cookie. Jeśli chcesz wyrazić zgodę na stosowanie tylko niektórych plików cookie, wybierz „Ustawienia”, skonfiguruj preferencje i wybierz przycisk „Zapisz”. Pamiętaj, że możesz zmienić swoje ustawienia w każdym czasie klikając przycisk „Pliki cookie” w stopce portalu. Szczegółowe informacje o sposobie, w jaki  używamy plików cookie oraz przetwarzamy Twoje dane, a także o przysługujących Ci prawach, odnajdziesz w Polityce prywatności.

Niezbędne: Pliki cookie niezbędne do prawidłowego działania strony internetowej, zapewniające podstawowe funkcje i zabezpieczenia strony umożliwiające, m.in. wykorzystywanie podstawowych funkcji takich jak nawigacja na stronie internetowej, czy tez dostęp do jej obszarów wymagających uwierzytelnienia.

Funkcjonalne: Pliki cookie, które pomagają w realizacji pewnych funkcji, takich jak udostępnianie zawartości strony internetowej na platformach mediów społecznościowych, zbieranie opinii i innych funkcji podmiotów trzecich.

Analityczne: Pliki cookie wspomagające zebranie anonimowych danych statystycznych i analitycznych związanych z aktywnością użytkowników na stronie internetowej. Pomagają nam analizować liczbowe aspekty ruchu użytkowników na stronie internetowej oraz służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcje ze stroną internetową. Te pliki cookie pomagają uzyskać informacje na temat liczby odwiedzających, współczynnika odrzuceń, źródła ruchu itp.

Marketingowe: Pliki cookie stosowane do analizowania aktywności użytkowników, wyświetlania odpowiednich reklam i kampanii marketingowych. Celem jest wyświetlanie reklam, które są istotne i interesujące dla poszczególnych użytkowników i tym samym bardziej efektywne dla wydawców
i reklamodawców strony trzeciej.
Niezbędne Zawsze aktywne
Pliki cookie niezbędne do prawidłowego działania strony internetowej, zapewniające podstawowe funkcje i zabezpieczenia strony umożliwiające, m.in. wykorzystywanie podstawowych funkcji takich jak nawigacja na stronie internetowej, czy tez dostęp do jej obszarów wymagających uwierzytelnienia.
Funkcjonalne
Pliki cookie, które pomagają w realizacji pewnych funkcji, takich jak udostępnianie zawartości strony internetowej na platformach mediów społecznościowych, zbieranie opinii i innych funkcji podmiotów trzecich.
Analityczne
Pliki cookie wspomagające zebranie anonimowych danych statystycznych i analitycznych związanych z aktywnością użytkowników na stronie internetowej. Pomagają nam analizować liczbowe aspekty ruchu użytkowników na stronie internetowej oraz służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcje ze stroną internetową. Te pliki cookie pomagają uzyskać informacje na temat liczby odwiedzających, współczynnika odrzuceń, źródła ruchu itp. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketingowe
Pliki cookie stosowane do analizowania aktywności użytkowników, wyświetlania odpowiednich reklam i kampanii marketingowych. Celem jest wyświetlanie reklam, które są istotne i interesujące dla poszczególnych użytkowników i tym samym bardziej efektywne dla wydawców i reklamodawców strony trzeciej.
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Ustawienia
{title} {title} {title}