Ciachownia Cafe w Lusówku zwyciężyła w konkursie Fundacji Polska Bezgotówkowa

Ciachownia Cafe w Lusówku zwyciężyła w  konkursie Fundacji Polska Bezgotówkowa
Ciachownia Cafe w Lusówku – zwycięzca konkursu „Widzimy się u Ciebie!’’ Źródło: FPB
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
„Widzimy się u Ciebie!” to specjalna akcja Fundacji Polska Bezgotówkowa, przygotowana z myślą o małych firmach i lokalnych przedsiębiorcach. Inspiracją do powstania projektu była potrzeba docenienia i wspierania drobnych, lokalnych firm, czytamy w informacji prasowej FPB.

Laureatką konkursu „Widzimy się u Ciebie!” została Pani Agnieszka Gacek, właścicielka cukierni Ciachownia Cafe w Lusówku w woj. wielkopolskim.

I to jej cukiernię odwiedził ambasador Programu – Szymon Majewski.

Videorelacja z wydarzenia jest dostępna pod linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=1d2kfqqBQbA, a także na stronie https://widzimysieuciebie.pl/.

Szymon Majewski przez jeden dzień pomagał właścicielce cukierni w jej codziennych zadaniach – spotykał się z klientami, pomagał ozdabiać ciasteczka i obsługiwał klientów przy kasie.

Czytaj także: Fundacja Polska Bezgotówkowa i Szymon Majewski z nową kampanią dla przedsiębiorców „Widzimy się u Ciebie!”

Konkurs FPB czyli nieszablonowe podejście do prowadzenia biznesu

Wcześniej, dziennikarz wraz z Fundacją Polska Bezgotówkowa odwiedził kilka innych firm – kwiaciarnię Rustykalnie w Kaliszu, Barber Shop Flis w Grodzisku Mazowieckim oraz hiszpański Salud Tapas Bar w Białymstoku.

Wszystko po to, aby poznać wyzwania, z jakimi na co dzień mierzą się przedsiębiorcy, a zarazem pokazać ich klientom nieszablonowe podejście do prowadzenia biznesu.

– Ciachownia to spełnienie moich marzeń i pasji. Od dziecka chciałam dzielić się miłością do słodkości z innymi. Marzyłam o tym, aby karmić ludzi, rozpieszczać ich podniebienia i sprawiać, by moje słodkości wywoływały uśmiech na ustach i zadowolenie w żołądku. Dbałość o jakość składników jest dla mnie niezwykle ważna.

Tak samo zresztą jak zadbanie o to, by moi klienci mogli wygodnie i szybko dokonać zakupu zamówionych produktów. Stąd decyzja o zainstalowaniu terminala płatniczego, żeby każdy mógł  zapłacić tak jak lubi – kartą, telefonem czy zegarkiem. Zapraszam wszystkich miłośników słodkości do Ciachowni, w której każdy znajdzie coś dla siebie – mówi Agnieszka Gacek, właścicielka Ciachownia Cafe.

Od lewej: Agnieszka Gacek, Szymon Majewski. Źródło: FPB
Od lewej: Agnieszka Gacek, Szymon Majewski. Źródło: FPB

Czytaj także: Prezeska Fundacji Polska Bezgotówkowa o najważniejszych trendach w płatnościach bezgotówkowych

Fundacja Polska Bezgotówkowa wspiera lokalnych przedsiębiorców

Do konkursu Fundacji Polska Bezgotówkowa mogli zgłosić się przedsiębiorcy otwarci i gotowi na przeprowadzenie kreatywnej promocji w swoim lokalu. Warunkiem wzięcia udziału w konkursie było skorzystanie z terminala płatniczego w ramach Programu Polska Bezgotówkowa.

Dostawcą usług płatniczych w Ciachowni Cafe w Lusówku jest Fiserv Polska, właściciel marki PolCard from Fiserv.

– Zgłoszenia, które otrzymaliśmy w konkursie pokazały, jak innowacyjni są polscy przedsiębiorcy, a także jak wiele zaangażowania oraz kreatywności wymaga prowadzenie biznesu, również tego małego, lokalnego.

Wybór zwycięzcy nie był łatwy, jednak Pani Agnieszka – właścicielka Ciachownia Cafe w Lusówku – wyróżniła się inspirującą historią, która może być wzorem dla innych.

Jako Fundacja Polska Bezgotówkowa wiemy, że wspieranie lokalnych przedsiębiorców jest kluczowe dla wzrostu gospodarczego poszczególnych regionów, a w konsekwencji całego kraju, dlatego tak chętnie angażujemy się w akcje, które mogą pomóc małym przedsiębiorcom wzmacniać swoją konkurencyjność.

To nie pierwsza i na pewno nie ostatnia nasza akcja skierowana do mikrofirm komentuje Anna Spychalska-Grzeszek, dyrektorka obszaru marketingu i produktów Fundacji Polska Bezgotówkowa.

Fundacja Polska Bezgotówkowa od ponad 7 lat aktywnie wspiera przedsiębiorców w obszarze cyfryzacji i wdrażania płatności bezgotówkowych. Celem jest eliminowanie barier w dostępie do infrastruktury płatniczej oraz wzmacnianie konkurencyjności i innowacyjności polskich biznesów.

W ramach Programu Fundacji Polska Bezgotówkowa, przedsiębiorcy otrzymują wsparcie w zakresie implementacji rozwiązań bezgotówkowych: mogą otrzymać bezpłatne terminale płatnicze lub – w przypadku firm internetowych – dostęp do elektronicznych rozwiązań płatniczych. Fundacja pokrywa również koszty finansowe obsługi transakcji (do osiągnięcia limitu obrotu i nie dłużej niż przez 12 miesięcy).

Zdecydowana większość osób, korzystających z Programu Polska Bezgotówkowa, potwierdza, że oferowanie klientom płatności bezgotówkowych przekłada się na wzrost przychodów oraz zadowolenie klientów.

Do końca grudnia 2024 roku z Programu Fundacji Polska Bezgotówkowa skorzystało ponad pół miliona podmiotów, w których łącznie zainstalowano ponad 660 tys. urządzeń do przyjmowania płatności cyfrowych. Wśród beneficjentów Fundacji są przede wszystkim mali i mikro przedsiębiorcy, a także przedstawiciele wolnych zawodów.

Czytaj także: Fundacja Polska Bezgotówkowa z nową strategią na lata 2025-2028

Źródło: Fundacja Polska Bezgotówkowa / FPB