Ciachownia Cafe w Lusówku zwyciężyła w konkursie Fundacji Polska Bezgotówkowa

Laureatką konkursu „Widzimy się u Ciebie!” została Pani Agnieszka Gacek, właścicielka cukierni Ciachownia Cafe w Lusówku w woj. wielkopolskim.
I to jej cukiernię odwiedził ambasador Programu – Szymon Majewski.
Videorelacja z wydarzenia jest dostępna pod linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=1d2kfqqBQbA, a także na stronie https://widzimysieuciebie.pl/.
Szymon Majewski przez jeden dzień pomagał właścicielce cukierni w jej codziennych zadaniach – spotykał się z klientami, pomagał ozdabiać ciasteczka i obsługiwał klientów przy kasie.
Czytaj także: Fundacja Polska Bezgotówkowa i Szymon Majewski z nową kampanią dla przedsiębiorców „Widzimy się u Ciebie!”
Konkurs FPB czyli nieszablonowe podejście do prowadzenia biznesu
Wcześniej, dziennikarz wraz z Fundacją Polska Bezgotówkowa odwiedził kilka innych firm – kwiaciarnię Rustykalnie w Kaliszu, Barber Shop Flis w Grodzisku Mazowieckim oraz hiszpański Salud Tapas Bar w Białymstoku.
Wszystko po to, aby poznać wyzwania, z jakimi na co dzień mierzą się przedsiębiorcy, a zarazem pokazać ich klientom nieszablonowe podejście do prowadzenia biznesu.
– Ciachownia to spełnienie moich marzeń i pasji. Od dziecka chciałam dzielić się miłością do słodkości z innymi. Marzyłam o tym, aby karmić ludzi, rozpieszczać ich podniebienia i sprawiać, by moje słodkości wywoływały uśmiech na ustach i zadowolenie w żołądku. Dbałość o jakość składników jest dla mnie niezwykle ważna.
Tak samo zresztą jak zadbanie o to, by moi klienci mogli wygodnie i szybko dokonać zakupu zamówionych produktów. Stąd decyzja o zainstalowaniu terminala płatniczego, żeby każdy mógł zapłacić tak jak lubi – kartą, telefonem czy zegarkiem. Zapraszam wszystkich miłośników słodkości do Ciachowni, w której każdy znajdzie coś dla siebie – mówi Agnieszka Gacek, właścicielka Ciachownia Cafe.

Czytaj także: Prezeska Fundacji Polska Bezgotówkowa o najważniejszych trendach w płatnościach bezgotówkowych
Fundacja Polska Bezgotówkowa wspiera lokalnych przedsiębiorców
Do konkursu Fundacji Polska Bezgotówkowa mogli zgłosić się przedsiębiorcy otwarci i gotowi na przeprowadzenie kreatywnej promocji w swoim lokalu. Warunkiem wzięcia udziału w konkursie było skorzystanie z terminala płatniczego w ramach Programu Polska Bezgotówkowa.
Dostawcą usług płatniczych w Ciachowni Cafe w Lusówku jest Fiserv Polska, właściciel marki PolCard from Fiserv.
– Zgłoszenia, które otrzymaliśmy w konkursie pokazały, jak innowacyjni są polscy przedsiębiorcy, a także jak wiele zaangażowania oraz kreatywności wymaga prowadzenie biznesu, również tego małego, lokalnego.
Wybór zwycięzcy nie był łatwy, jednak Pani Agnieszka – właścicielka Ciachownia Cafe w Lusówku – wyróżniła się inspirującą historią, która może być wzorem dla innych.
Jako Fundacja Polska Bezgotówkowa wiemy, że wspieranie lokalnych przedsiębiorców jest kluczowe dla wzrostu gospodarczego poszczególnych regionów, a w konsekwencji całego kraju, dlatego tak chętnie angażujemy się w akcje, które mogą pomóc małym przedsiębiorcom wzmacniać swoją konkurencyjność.
To nie pierwsza i na pewno nie ostatnia nasza akcja skierowana do mikrofirm – komentuje Anna Spychalska-Grzeszek, dyrektorka obszaru marketingu i produktów Fundacji Polska Bezgotówkowa.
Fundacja Polska Bezgotówkowa od ponad 7 lat aktywnie wspiera przedsiębiorców w obszarze cyfryzacji i wdrażania płatności bezgotówkowych. Celem jest eliminowanie barier w dostępie do infrastruktury płatniczej oraz wzmacnianie konkurencyjności i innowacyjności polskich biznesów.
W ramach Programu Fundacji Polska Bezgotówkowa, przedsiębiorcy otrzymują wsparcie w zakresie implementacji rozwiązań bezgotówkowych: mogą otrzymać bezpłatne terminale płatnicze lub – w przypadku firm internetowych – dostęp do elektronicznych rozwiązań płatniczych. Fundacja pokrywa również koszty finansowe obsługi transakcji (do osiągnięcia limitu obrotu i nie dłużej niż przez 12 miesięcy).
Zdecydowana większość osób, korzystających z Programu Polska Bezgotówkowa, potwierdza, że oferowanie klientom płatności bezgotówkowych przekłada się na wzrost przychodów oraz zadowolenie klientów.
Do końca grudnia 2024 roku z Programu Fundacji Polska Bezgotówkowa skorzystało ponad pół miliona podmiotów, w których łącznie zainstalowano ponad 660 tys. urządzeń do przyjmowania płatności cyfrowych. Wśród beneficjentów Fundacji są przede wszystkim mali i mikro przedsiębiorcy, a także przedstawiciele wolnych zawodów.