BNP Paribas i Elavon: zamówienie i rejestracja terminala online
Bank BNP Paribas, we współpracy z Elavon, globalnym dostawcą rozwiązań płatniczych udostępnił swoim klientom biznesowym możliwość zamówienia terminala bezpośrednio z poziomu bankowości elektronicznej GOonline.
Rozwiązanie, skierowane głównie do mikroprzedsiębiorstw, zostało przygotowane przy wykorzystaniu wiedzy i zasobów Elavon oraz zintegrowane z systemami Banku BNP Paribas.
– Współpraca Banku BNP Paribas i Elavon ma na celu ułatwienie działalności mikroprzedsiębiorstw poprzez zapewnienie im dostępu do szybkich i bezproblemowych rozwiązań płatniczych z poziomu naszej aplikacji GOonline.
Uruchomienie tego prostego, całkowicie cyfrowego procesu podkreśla nasze zaangażowanie w dostarczanie innowacyjnych usług dostosowanych do potrzeb klientów biznesowych i potwierdza, że powierzenie nam firmowych finansów było dobrą decyzją – komentuje Marzena Szczepanik, Product Ownerka Produktu Bankowość Transakcyjna Przedsiębiorców i Rolników w Banku BNP Paribas.
Czytaj także: Ponad 2/3 transakcji w sklepach i punktach usługowych to płatności bezgotówkowe
Szybki proces e-rejestracji terminali
W ramach współpracy Elavon wprowadził uproszczoną procedurę rejestracji dla klientów bankowości biznesowej Banku BNP Paribas. Ten w pełni cyfrowy proces minimalizuje czas i formalności konieczne do rozpoczęcia korzystania z usługi przyjmowania płatności.
Produkt został zaprojektowany specjalnie dla klientów Banku, w szczególności osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą, które chcą akceptować płatności bezgotówkowe.
Funkcja samodzielnej rejestracji umożliwia klientom składanie wniosków online, przesyłanie wymaganych dokumentów, wybór preferowanych terminali i przeglądanie powiązanych opłat, a wszystko to w ramach usprawnionego i łatwego w obsłudze interfejsu.
– W dzisiejszym szybko zmieniającym się krajobrazie finansowym cyfryzacja i automatyzacja procesów stały się kluczowymi elementami. Zrealizowana inicjatywa podkreśla zaangażowanie zarówno Banku BNP Paribas, jak i Elavon w poprawę jakości obsługi klienta.
Sednem tej współpracy jest umożliwienie osobom prowadzącym jednoosobową działalność gospodarczą szybkiego rozpoczęcia przyjmowania płatności przy zachowaniu minimum formalności.
To bardzo prosty proces, który można przeprowadzić w całości przez Internet – za pomocą bankowości elektronicznej banku oraz portalu Elavon – komentuje Rafał Gołębiewski, General Manager SMB Polska, Niemcy, Skandynawia w Elavon.
Przy średnim czasie wypełniania aplikacji wynoszącym 10-12 minut zgłoszenia są weryfikowane przez Elavon w ciągu 24 godzin. Tak sprawna procedura oznacza, że klienci muszą już tylko poczekać na dostawę terminala, aby rozpocząć przyjmowanie płatności.
Chociaż możliwość samodzielnej rejestracji została wprowadzona niedawno, zainteresowanie nią odzwierciedla zapotrzebowanie na wydajne i przyjazne dla użytkownika rozwiązania na rynku.
Czytaj także: Wiceprezes Fundacji Polska Bezgotówkowa o bezpieczeństwie płatności bezgotówkowych
Bezpieczeństwo i wygoda klientów BNP Paribas Polska
Bank BNP Paribas do tej pory udostępnił swoim klientom także szereg innych cyfrowych rozwiązań.
Jednym z nich jest ochrona behawioralna, dzięki której możliwe jest rozpoznanie sytuacji, w której ktoś inny niż właściciel konta korzysta z aplikacji mobilnej GOmobile lub bankowości elektronicznej GOonline.
Innym przykładem włączenia najnowszych technologii w ekosystem Banku BNP Paribas jest uruchomienie działającego w oparciu o generatywną sztuczną inteligencję chatbota GENiusz.
Rozwiązanie zostało do tej pory udostępnione pracownikom z obszarów bankowości detalicznej i korporacyjnej, ESG, cyberbezpieczeństwa, operacji, compliance oraz HR i pomaga im w pozyskiwaniu wiedzy zgromadzonej w wewnętrznych zasobach Banku.