Banki Spółdzielcze z Grupy BPS bohaterem świątecznej iluminacji ul. Nowy Świat w Warszawie

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

bps.250x7 grudnia zapraszamy na spacer ulicą Nowy Świat w Warszawie. Ulica rozbłyśnie inauguracyjnie pod szyldem Banków Spółdzielczych z Grupy BPS. W ten sposób Grupa BPS chce ciepło i świątecznie kojarzyć się klientom, środowiskom opiniotwórczym, turystom z Polski i ze świata.

– Niech Banki Spółdzielcze są rozpoznawalne w dużych miastach tak dobrze jak w mniejszych miejscowościach. W aglomeracji warszawskiej działa 201 placówek Banków Spółdzielczych z Grupy BPS. – podkreśla Urszula Rożalska, Dyrektor Departamentu Komunikacji Banku BPS – Często wyjaśniamy, że dzięki temu, że jesteśmy bankami lokalnymi, a w mieście – bankami dzielnicowymi – można u nas liczyć na prawdziwie indywidualne, ludzkie podejście. U nas są ludzie, nie systemy. A ulica Nowy Świat to ważny punkt na mapie Warszawy. Cieszę się, że będziemy gościć z naszymi dekoracjami w tak prestiżowym i reprezentacyjnym miejscu. Wierzę, że świąteczna iluminacja będzie pozytywnie nastrajać przechodniów, którym życzymy samych dobrych dni w Święta i Nowy Rok.

Do wykonania dekoracji świątecznych użyto ponad 130 000 diod LED. Na każdym końcu ulicy będą bramy świetlne. Pomiędzy nimi jedenaście dużych ażurowych girland z logo Banków Spółdzielczych z Grupy BPS i kompozycją kolorowych bombek. Latarnie ozdobi 48 świetlistych kul. Będą też żywe choinki z zielonymi i złotymi bombkami. Iluminacja zbudowana jest wyłącznie z energooszczędnych diod w odcieniach ciepłej bieli i zieleni oraz chłodnych białych imitujących iskrzący śnieg. Projekt dekoracji powstał w pracowni Multidekor, przy współpracy Stowarzyszenia Nowy Świat.

131206.iluminacja.01.550x390

Przy Rondzie De Gaulle’a przygotowano świąteczną instalację, której centralnym punktem będzie zielony fotel – bohater kampanii Banków Spółdzielczych z Grupy BPS. Charakterystyczny zielony fotel symbolizuje specyfikę działalności banków spółdzielczych, gdzie każdy klient traktowany jest jak VIP. Od września bieżącego roku Banki Spółdzielcze z Grupy BPS prowadzą kampanię w stolicy, która przybliża markę i jej wartości Warszawiakom.

Źródło: Grupa BPS