Autopay pierwszym partnerem Fundacji Polska Bezgotówkowa w programie dla e-commerce
Beneficjentami Programu Polska Bezgotówkowa będą mogli zostać przedsiębiorcy, którzy rozpoczynają lub prowadzą działalność w Internecie (oferują sprzedaż usług lub towarów) i nie mają jeszcze (oraz nie mieli w ciągu ostatnich 12 miesięcy) umowy z agentem rozliczeniowym na przyjmowanie płatności bezgotówkowych, w tym płatności instrumentami płatniczymi opartymi na kartach Visa i Mastercard.
Z oferowanego wsparcia mogą skorzystać również akceptanci korzystający z terminali płatniczych (również w ramach Programu Polska Bezgotówkowa) oraz podmioty, które wcześniej przyjmowały płatności cyfrowe poprzez dowolną platformę zakupową (marketplace). Warunkiem jest założenie własnego e-sklepu.
Czytaj także: Future of Payments 2024 o trendach, ryzykach i szansach płatności bezgotówkowych
Korzyści dla przedsiębiorców działających w Internecie
Przedsiębiorcy działający w Internecie i zakwalifikowani do Programu otrzymają dofinansowanie na pokrycie kosztów płatności bezgotówkowych w swoich sklepach internetowych i finansowanie obsługi transakcji dokonanych kartami Visa i Mastercard przez okres do 12 miesięcy lub do momentu osiągnięcia sumy transakcji w wysokości 50 tys. złotych brutto.
Dodatkowo, dzięki promocji od Autopay, sklep nie poniesie żadnych kosztów za obsługę transakcji BLIK i przez tzw. Pay-by-Link, czyli szybkie przelewy elektroniczne (również do kwoty 50 tys. zł).
Czytaj także: Zmiany w zarządzie Autopay S.A.
Autopay i Fundacja Polska Bezgotówkowa – wsparcie dla firm e-commerce
– Dołączenie jako partner do Programu Polska Bezgotówkowa jest dla nas naturalnym krokiem w realizacji naszej misji. Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom płatniczym polskie firmy mogą sprawniej prowadzić biznes i zarabiać więcej.
Na co dzień z naszych usług korzysta już ponad 50 tys. firm prowadzących biznes online. Firmy, które przystąpią do Programu Polska Bezgotówkowa dla e-commerce zyskają nowe możliwości rozwoju. Jesteśmy dumni, że mamy w tym swój udział – mówi Marcin Adamczyk, zarządzający Business Unitem SME w Autopay.
– Program Polska Bezgotówkowa od ponad 7 lat pomaga polskim, małym biznesom w zakresie transformacji cyfrowej w płatnościach. Od stycznia rozszerzamy działanie o e-commerce. Chcemy pomóc przedsiębiorcom, którzy próbują swoich sił w Internecie.
Cieszymy się, że do grona naszych partnerów dołączył Autopay. Wierzymy, że wspólnie z największymi integratorami płatności możemy wiele osiągnąć, odkrywając przed polskimi firmami potencjał płynący z cyfryzacji i możliwości rozwoju transgranicznego – podsumowuje Joanna Erdman, prezeska Fundacji Polska Bezgotówkowa.
Czytaj także: Fundacja Polska Bezgotówkowa rozwija usługę Click to Pay
***
Dzięki udziałowi w Programie, sklepy internetowe nie tylko obniżą koszty płatności, ale też ułatwią klientom zakupy.
To jak ważna jest szeroka oferta metod płatności pokazuje badanie Autopay “Finanse w czasach niepewności” – brak dogodnej formy płatności to powód do rezygnacji z usług sklepu dla sześciu na dziesięciu Polaków.
Więcej informacji o tym jak dołączyć do Programu można znaleźć na stronie www.polskabezgotowkowa.pl