Artykuły ze źródła: BANK.pl

Z rynku finansowego

Revolut potroił przychody, zwiększył bazę klientów do 10 milionów, ale 2019 roku zamknął ze stratą operacyjną

Revolut zwiększył przychody o 180% z 58,2 milionów £ w 2018, do 162,7 milionów £ w 2019. Społeczność klientów Revolut urosła o 186%, z 3,5 miliona w 2018, do 10 milionów klientów w 2019. Marża brutto firmy wzrosła z 17% na początku 2019, do 39% na koniec roku 2019. Strata z działalności operacyjnej wzrosła do 107,4 milionów £ w 2019 roku, w wyniku zwiększonych inwestycji na poczet przyszłego rozwoju firmy

Bezgotówkowo

Program Polska Bezgotówkowa rusza z kolejną falą kampanii reklamowej

Fundacja Polska Bezgotówkowa rozpoczęła 10 sierpnia kolejną falę ogólnopolskiej kampanii informującej o korzyściach płynących z przystąpienia do Programu Polska Bezgotówkowa. Realizowane w ramach kampanii działania zachęcają przedsiębiorców do instalowania terminali płatniczych, a klientów do korzystania z płatności bezgotówkowych. Kampania obejmuje swoim zasięgiem telewizję, radio oraz Internet.

wakacje, rodzice, dzieci
Finanse osobiste

Wakacje coraz częściej opłacane Polskim Bonem Turystycznym

Blisko 40% rezerwacji od początku sierpnia zostało dokonanych z użyciem bonu i jedna piąta z nich w ogóle nie doszłaby do skutku, gdyby nie „wakacyjne 500 plus” – takie wnioski płyną z podsumowania pierwszych dni funkcjonowania nowego programu w serwisie Travelist.pl, który jako pierwszy portal rezerwacyjny na polskim rynku wprowadził na szeroką skalę możliwość obsługi bonów turystycznych.

STRONA 976 Z 1766