Artykuły ze źródła: W

Artykuły

Marketing 4.0 – czyli Philip Kotler, Hermawan Kartajaya i Iwanam Setiawan szukają skutecznych metod w marketingu ery cyfrowej

Zawsze chętnie sięgam po książki Philipa Kotlera autora światowego bestsellera „Marketing Management: Analysis, Planning, and Control”, który od 1967 roku doczekał się już 15 kolejnych edycji. Tym razem z Hermawanem Kartajayą i Iwanem Setiawanem z MarkPlus Inc. podpowiada jak dziś dotrzeć z przekazem o produktach i usługach do świadomego konsumenta, który ma nieograniczony dostęp do informacji w internecie i w sieciach społecznościowych.

CZYTAJ WIĘCEJ
Cyberbezpieczeństwo | Finanse osobiste

Ponad 8 milionów zł w samej Warszawie i okolicach ukradziono w tym roku metodą „na policjanta”

Choć działania edukacyjne, realizowane przez różne instytucje w kraju, przynoszą pierwsze efekty przestępcy nie przestają atakować. Niestety nadal nadzwyczaj często zdarzają się przypadki wyłudzeń znacznych kwot z wykorzystaniem metod, w których przestępcom udaje się przekonać starsze osoby, że są znajomymi kogoś z rodziny lub przedstawicielami Policji. Zakłada się, że skala faktycznych wyłudzeń jest znacznie większa niż oficjalne statystyki, ponieważ poszkodowani często wstydzą się przyznać, że zostali oszukani.

CZYTAJ WIĘCEJ
Bezgotówkowo

Warto Bezgotówkowo: konkursy rozstrzygnięte – znamy najciekawsze wizje płatności bezgotówkowych!

Znamy zwycięzców konkursu literackiego ogłoszonego w ramach ogólnopolskiej kampanii społecznej „Warto Bezgotówkowo”, która upowszechnia wiedzę o korzyściach płynących z bezgotówkowych form płatności. Spośród ponad 60 zgłoszonych prac kapituła za najlepszy uznała tekst Niny Szamotulskiej opisujący przyszłość płatności biometrycznych. Wyróżniono również prace Aleksandry Krysik i Macieja Mamulskiego. Laureaci otrzymają nowoczesny sprzęt oraz akcesoria komputerowe. Równolegle odbywał się konkurs plastyczny dla uczniów najmłodszych klas szkół podstawowych. Zgłoszono w nim ponad 100 prac rysunkowych i malarskich.

CZYTAJ WIĘCEJ
Artykuły

Jak płacą Polacy?

„Polska Bezgotówkowa” i „Warto bezgotówkowo” to doskonale uzupełniające się hasła. Za tymi hasłami jednak muszą stać czyny – tymi słowami wiceprezes Związku Banków Polskich i przewodniczący Koalicji na rzecz Obrotu Bezgotówkowego i Mikropłatności Włodzimierz Kiciński podsumował pierwszy miesiąc zainaugurowanej 12 września br. kampanii społecznej „warto Bezgotówkowo”. Wyraził on również nadzieje, że dzięki tego rodzaju inicjatywom płatności bezgotówkowe mają szansę na zdominowanie życia gospodarczego w Polsce.

CZYTAJ WIĘCEJ
Bezgotówkowo

Co drugi Polak płaci bezgotówkowo, za najwygodniejsze uznaje kartę i smartfon

Ponad połowa Polaków wybiera płatności elektroniczne zamiast gotówki. Cenione są za innowacyjność, wygodę, oszczędność czasu i łatwość korzystania. To konkluzje badania przeprowadzonego na zlecenie firmy eService w ramach kampanii społecznej „Warto Bezgotówkowo”. Polacy pokochali płacenie kartą i smartfonem, a dla niemal 70 proc. z nich to najwygodniejszy i najszybszy sposób rozliczania zakupów. Im wyższa kwota, tym chętniej uiszczają ją elektronicznie.

CZYTAJ WIĘCEJ
Nieruchomości

REAS: Sprzedaż mieszkań na 6 największych rynkach może przebić 70 tys. w 2017 r.

Sprzedaż nowych mieszkań w sześciu największych polskich miastach osiągnęła 17,5 tys. szt. w III kw. br. Dokładnie tyle samo mieszkań deweloperzy wprowadzili do sprzedaży, co świadczy o niemal idealnej równowadze popytu i podaży, oceniają eksperci firmy REAS. Po trzech kwartałach 2017 r. sprzedaż sięgnęła 53,8 tys. lokali, co rokuje na przebicie bariery 70 tys. w całym roku (wobec 62 tys. rok temu), dodali.

CZYTAJ WIĘCEJ
STRONA 605 Z 633