Autor: Bank.pl

Z rynku finansowego

DNB najbardziej różnorodnym bankiem w Europie

Bank DNB zajął 1. miejsce wśród instytucji finansowych w europejskim rankingu firm dbających o różnorodność w miejscu pracy „Diversity Leaders”, organizowanym przez dziennik Financial Times. To jednocześnie 4. miejsce wśród 850 organizacji z różnych sektorów gospodarki. Odpowiedzialność korporacyjna to priorytet również dla DNB Bank Polska, który od kilku lat działa aktywnie na tym polu. Do strategii CSR włączono „Kierunek na Różnorodność”, zakładający między innymi wprowadzenie równowagi płci na stanowiskach menedżerskich, równość wynagrodzeń oraz wsparcie dla rodziców małych dzieci ‒ poinformował Bank w wydanym komunikacie.

BANK ONLINE
Z rynku finansowego

Doświadczenie użytkownika kluczowe dla zadowolenia klientów, polskie banki muszą się jeszcze sporo nauczyć

Pod względem dostępnych funkcjonalności online polskie banki plasują się powyżej globalnej średniej, ale wciąż mogą uczyć się od najlepszych instytucji na świecie. Jak pokazują wyniki badania Digital Banking Maturity 2020. How banks are responding to digital (r)evolution? przeprowadzonego przez firmę doradczą Deloitte, doświadczenie użytkownika oferowane przez polskie banki pozostaje w tyle za cyfrowymi liderami. Największe różnice dotyczą zakupu ubezpieczenia (24 p.p.), zgłoszenia zagubionej karty (21 p.p.), zamknięcia konta (20 p.p.) i zakupu produktu kredytowego (18 p.p.).

konkursy, Grupa BPS
Bankowość spółdzielcza

Znamy już pierwszych zwycięzców konkursów EKO fortuna i Kartowa fortuna

Jesień w Bankach Spółdzielczych z Grupy BPS to czas konkursów. W ramach kampanii EKO? Logiczne, że się opłaca! Klienci, który wzięli kredyt na cele ekologiczne, mogą zagrać o dodatkowe dofinansowanie w wysokości 5000 zł. Natomiast Klienci, którzy wnioskowali o nową kartę VISA grają o 500 zł. Obydwa konkursy trwają od początku listopada i znamy już pierwszych zwycięzców.

kurierzy, DHL
Multimedia

Firmy kurierskie inwestują i zatrudniają na potęgę

Co roku w sezonie przedświątecznym liczba nadawanych przesyłek rośnie średnio o 40-60 proc., a w szczytowym momencie wzrost sięga nawet 100 proc. Branża spodziewa się, że mimo spowolnienia gospodarki tegoroczny szczyt może być rekordowy, ponieważ przez pandemię koronawirusa wielu Polaków zdecyduje się kupić prezenty w e-sklepach, zamiast wybierać się do galerii handlowych. Dlatego też przygotowania do tego gorącego okresu firmy kurierskie zaczęły już latem. DHL od września rekrutuje dodatkowych pracowników. Prace w przedświątecznym szczycie wesprze także uruchomiony pod Gdańskiem nowy terminal G2, który może obsłużyć nawet 30 tys. paczek dziennie.

STRONA 895 Z 1766