Autor: aleban

cyberatak cyberzagrożenia
Cyberbezpieczeństwo

Banki wobec cyberzagrożeń ich klientów

Uwaga! przestępcy atakują przedsiębiorców korzystających z Programu Tarcza Finansowa PFR, pod takim tytułem ukazał się w kilka dni temu komunikat Komendy Głównej Policji i FinCERT.pl – Bankowego Centrum Cyberbezpieczeństwa ZBP. Postanowiliśmy dowiedzieć się, jak banki pomagają swoim klientom uniknąć niebezpieczeństw związanych z cyberzagrożeniami? ‒ na pytanie naszego portalu odpowiedziało kilka z nich.

Logo PZU
Z rynku finansowego

PZU: zysk netto grupy w I kw. 2020 r. spadł do 116 mln zł i okazał się aż 80 proc. poniżej oczekiwań rynku

Zysk netto przypisany właścicielom jednostki dominującej grupy PZU w pierwszym kwartale 2020 roku spadł do 116 mln zł z 747 mln zł rok wcześniej – podała spółka w raporcie. Zysk okazał się 80 proc. poniżej oczekiwań rynku, który spodziewał się, że wyniesie on 573 mln zł. PZU zawiązało dodatkowy odpis na Alior Bank w wysokości 516 mln zł.

asystent głosowy
Finanse osobiste

IKO: jest już dostępny asystent głosowy. Wystarczy wypowiedzieć polecenie

Za pomocą asystenta głosowego klienci PKO Banku Polskiego korzystający z IKO mogą m.in. zrobić przelew, sprawdzić stan konta i jego historię oraz zapłacić BLIKIEM. Dzięki wykorzystaniu sztucznej inteligencji, asystent umożliwia swobodną komunikację głosową lub tekstową. Nowa funkcja działa pilotażowo dla części użytkowników IKO, w ciągu kilku tygodni będzie dostępna dla wszystkich.

STRONA 631 Z 1365