Autor: PKO Bank Polski

Aplikacja IKO PKO BP
Z rynku finansowego

PKO BP: nowe możliwości inwestowania tematycznego w IKO i iPKO

Od 28 kwietnia klienci PKO Banku Polskiego mogą inwestować w fundusze wykorzystując „Inwestycje tematyczne” – nową funkcję w serwisie transakcyjnym iPKO i aplikacji mobilnej IKO. Rozwiązanie ułatwia inwestowanie według własnych preferencji lub przy wykorzystaniu inspiracji płynących z decyzji innych inwestorów. Korzystając z nowej funkcji klienci PKO Banku Polskiego mogą w prosty sposób lokować swe środki w fundusze wybierając różne kryteria np. branży lub regionu geograficznego.

Aplikacja IKO PKO BP
Z rynku finansowego

PKO BP: asystent głosowy w aplikacji IKO przeanalizuje płatności kartą u dowolnego sprzedawcy

Od 14 kwietnia użytkownicy aplikacji mobilnej IKO mogą za pomocą Asystenta głosowego podsumować i przeanalizować swoje wydatki kartą u konkretnego sprzedawcy. Jeśli klient płacił w różnych punktach należących do jednego sprzedawcy, Asystent głosowy w IKO podsumuje te wydatki na poziomie całej sieci (np. kilka stacji paliw tej samej firmy). Analiza może obejmować różne okresy (od jednego miesiąca do roku) i wszystkie konta klienta.

STRONA 6 Z 19