Autor: aleBank.

Ubezpieczenia
Finanse osobiste

Zbawienny wpływ COVID-19 na płatność polis? Długi wobec ubezpieczycieli stopniały, ale i tak są ogromne

Ubezpieczyciele mają do odzyskania prawie 225 mln zł. Długi klientów są ogromne, ale i tak w tym roku stopniały. Polacy z obawy przed COVID-19 i problemami z dostępem do służby zdrowia przypomnieli sobie o dodatkowych ubezpieczeniach i o samych ubezpieczycielach. Najwyraźniej zaczęli też przykładać większą wagę do terminowego opłacania wszelkiego rodzaju składek, choć oczywiście nie wszyscy. Co 12. osoba przyznaje, że woli nie zapłacić za polisę niż stracić płynność finansową – wynika z badania dla BIG InfoMonitor. W Rejestrze Dłużników BIG InfoMonitor z powodu zaległości wobec firm ubezpieczeniowych znajduje się ponad 96 tys. podmiotów, średnio winni są 2342 zł.

Raport „Trusted Economy w nowej rzeczywistości. Ograniczanie ryzyka związanego z szybką cyfryzacją”,
Artykuły

Pandemia COVID-19: projekty wdrażające pracę zdalną zrealizowało 56 proc. firm

W ciągu ostatnich sześciu miesięcy pandemia COVID-19 gwałtownie przyspieszyła procesy cyfryzacji w firmach. Większość przedsiębiorstw skupiła się przede wszystkim na umożliwieniu swoim zespołom telepracy i przeniesieniu procesów wewnętrznych do świata on-line. Rzadziej realizowano projekty związane z obsługą klienta i sprzedaży. Dziś podstawowym narzędziem ułatwiającym zdalne prowadzenie biznesu jest podpis elektroniczny, najczęściej, bo aż przez 63 proc. firm wykorzystywany przy okazji rocznych sprawozdań finansowych – wynika z raportu „Trusted Economy w nowej rzeczywistości. Ograniczanie ryzyka związanego z szybką cyfryzacją”, przygotowanego przez kancelarię prawną Deloitte Legal wspólnie z Obserwatorium.biz i Asseco Data Systems, którego premiera odbyła się podczas Europejskiego Forum Podpisu Elektronicznego i Usług Zaufania.

raport Impuls dla Polski 2020‒2022
Gospodarka

Jak pokonać kryzys i przyspieszyć wzrost gospodarczy? ‒ raport Impuls dla Polski 2020‒2022

Redukcja podatków zniechęcających do inwestowania, szybszy zwrot podatków, upowszechnienie pracy zdalnej, wsparcie restrukturyzacji zatrudnienia, pomoc firmom w dochodzeniu należności, rezygnacja z podatku od sprzedaży detalicznej, rozwój szybkiego Internetu, likwidacja barier dla OZE czy zawieszenie zakazu handlu w niedziele – to tylko kilka z ponad 50 rekomendacji zawartych raporcie Impuls dla Polski 2020‒2022, który Konfederacja Lewiatan zaprezentowała na Europejskim Forum Nowych Idei – edycja 9 i pół.

Getin Noble Bank - Logo
Z rynku finansowego

Getin Noble Bank doceniony jako pracodawca

Friendly Workplace 2020 i Best Quality Employer 2020 to dwa wyróżnienia, które otrzymał Getin Noble Bank jako Pracodawca. Pierwsze z nich zostało przyznane za nowoczesne podejście do wdrażanych praktyk zarządzania na rzecz tworzenia zdrowego i przyjaznego miejsca pracy, wspierającego zaangażowanie pracowników. Drugi tytuł Bank otrzymał za stosowanie dobrych praktyk w polityce zatrudniania, efektywne zarządzanie kapitałem ludzkim oraz pielęgnację kultury organizacyjnej i dobrą atmosferę w pracy.

STRONA 530 Z 1360