Autor: Bank Millennium

Aplikacja Goodie
Z rynku finansowego

Bank Millennium: nowa odsłona aplikacji zakupowej goodie

Aplikacja zakupowa goodie, pobrana dotychczas już ponad 1,7 mln razy, została przygotowana w zupełnie nowej odsłonie. Intuicyjna, spersonalizowana aplikacja daje jeszcze więcej możliwości w zakresie planowania codziennych zakupów z gazetkami promocyjnymi, wyszukiwania najlepszych zniżek oraz korzystania z kart lojalnościowych. Nowa wersja goodie została udostępniona pierwszej grupie użytkowników, w najbliższych dniach będzie sukcesywnie udostępniana kolejnym.

CZYTAJ WIĘCEJ
Centrala Banku Millennium
Z rynku finansowego

Bank Millennium ze względu na koronawirusa przyspieszył wprowadzenie zdalnego podpisywania umów dla firm

Bank Millennium udostępnił klientom segmentu bankowości przedsiębiorstw możliwość w pełni zdalnego podpisywania umów. Cyfrowy obieg dokumentów oparty jest o podpis kwalifikowany z kwalifikowanym znacznikiem czasu i dotyczy umów kredytowych oraz ich zabezpieczeń, bankowości transakcyjnej, faktoringu, finansowania handlu i produktów skarbowych.

CZYTAJ WIĘCEJ
Aplikacja Banku Millennium
Z rynku finansowego

Bilety do kina po raz pierwszy w bankowej aplikacji mobilnej

Bank Millennium, jako pierwszy bank w Polsce, udostępnił w aplikacji mobilnej możliwość zakupu biletów do kina we współpracy z Heliosem, największą siecią kin w Polsce. To pierwsza pełna integracja systemu kinowego z bankowym. Dzięki niej klienci Millennium mogą wygodnie i szybko sprawdzić w aplikacji repertuar kina, wybrać miejsca i kupić bilety oraz udostępnić je znajomym.

CZYTAJ WIĘCEJ
Grzegorz Maliszewski - Bank Millennium
Komentarze ekspertów | Mój plan emerytalny

Co Polacy myślą o PPK? Badanie Banku Millennium

Jak wynika z badania, przeprowadzonego przez IBRIS na zlecenie Banku Millennium, 73% Polaków wie, czym są Pracownicze Plany Kapitałowe. Okazuje się jednak, że tylko 44% z nich otrzymało informacje o programie od swoich pracodawców. Co zaskakujące, aż 41% Polaków za najważniejszą zaletę PPK uważa możliwość dziedziczenia zgromadzonych środków, a tylko 6% powiększenie przyszłej emerytury.

CZYTAJ WIĘCEJ
Centrala Banku Millennium
Z rynku finansowego

Bank Millennium podsumowuje 2019 r. Udana fuzja z Euro Bankiem, 734 tys. nowych aktywnych klientów, dwucyfrowe wzrosty wartości portfela kredytów i depozytów

Bank Millennium odnotował 27 mln zł skonsolidowanego zysku netto w IV kw. 2019 r. tj. o 86,5% mniej niż w poprzednim kwartale, podał bank, prezentując wstępne (nieaudytowane) dane. Zysk netto za ostatni kwartał ub.r. skorygowany o pozycje nadzwyczajne wyniósłby 274,1 mln zł, tj. byłby o 46% wyższy niż kwartał wcześniej.

CZYTAJ WIĘCEJ
Bankowość elektroniczna Banku Millennium
Z rynku finansowego

Bank Millennium w bankowości elektronicznej udostępnia konta z innych banków

Bank Millennium jako jeden z pierwszych banków w Polsce rozpoczął udostępnianie klientom usługi polegającej na możliwości dodawania kont różnych banków do swojej bankowości elektronicznej. Dzięki usłudze Finanse 360° pierwsza grupa klientów może sprawdzić w aplikacji mobilnej Banku Millennium i serwisie internetowym Millenet stan konta oraz historię transakcji swoich rachunków aż w sześciu innych bankach. Bank Millennium ma najszerszą tego typu ofertę na rynku.

CZYTAJ WIĘCEJ
Skarbonka i prezenty
Finanse osobiste

Polska rodzina wyda na Boże Narodzenie średnio 1 838 zł. Badanie Banku Millennium

Na nadchodzące święta Bożego Narodzenia polska rodzina (gospodarstwo domowe) wyda średnio prawie 1 838 zł, wynika z badania MilleŚwięta, przeprowadzonego na zlecenie Banku Millennium przez IBRiS. To kwota wyższa o 4,8% od wydatków deklarowanych w ubiegłym roku. Rodziny otrzymujące świadczenie 500+ planują w tym roku na organizację świąt przeznaczyć ponad 2 021 zł, co oznacza, że rodziny te wydadzą średnio o ponad 183 zł więcej niż ogół populacji.

CZYTAJ WIĘCEJ
Oddział Banku Millennium
Z rynku finansowego

Bank Millennium: ponad 2 miliony aktywnych klientów detalicznych

Liczba aktywnych klientów detalicznych Banku Millennium przekroczyła dwa miliony. Bank odnotowuje szybkie tempo wzrostu liczby klientów, co świadczy o wysokiej skuteczności jego strategii. Rośnie też aktywność klientów i wykorzystanie kanałów cyfrowych. Już ponad 1,5 mln klientów korzysta z bankowości internetowej i mobilnej. W pierwszym półroczu br. 90% nowych lokat terminowych i 51% kredytów gotówkowych została założona właśnie w tych kanałach.

CZYTAJ WIĘCEJ
STRONA 5 Z 7