Autor: MS

Bankowość

Digital Signage – nowoczesna forma promocji placówek bankowych

samsung.03.400Obecnie placówki bankowe konkurują w przyciąganiu uwagi klientów nowymi ofertami. Jednak nawet najlepsza promocja nie spełni swojej roli, jeżeli nie będzie odpowiednio zaprezentowana. Zgodnie z analizami firmy Samsung w skutecznej promocji liczy się przede wszystkim atrakcyjna i przyciągająca uwagę forma przekazu, która potrafi wyróżnić ofertę i zainteresować nią bezpośrednio indywidualnego odbiorcę. Obecnie najbardziej nowoczesnym rozwiązaniem na rynku jest technologia Digital Signage, która zaczyna wypierać standardowe formy promocji jak ulotka, plakat, czy tablica informacyjna.

CZYTAJ WIĘCEJ
Komentarze ekspertów

Wysychanie srebra

Po raz kolejny mam poważne problemy z zaspokojeniem potrzeb moich klientów na srebro inwestycyjne. Część monet już od dłuższego czasu jest niedostępna – amerykańskiego Orła musiałem wycofać z oferty kilka miesięcy temu, ponieważ sam nie mogę tej monety nabyć. W przypadku kanadyjskich Liści początkowo okres oczekiwania na dostawę wydłużył się do 4 tygodni a obecnie monety te są niedostępne. Wyprzedaję ostatnie tuby z magazynu i wycofuję ten produkt z oferty. 
Na Filharmonika sam czekam obecnie 4-6 tygodni.

CZYTAJ WIĘCEJ
Finanse i gospodarka

Nowy, inteligentny sposób płatności za pośrednictwem telewizora

150828.samsung.checkout.on.400xOd dziewięciu lat Samsung zajmuje pierwsze lokaty na globalnym rynku telewizorów Smart TV wraz z najbardziej popularną platformą Smart TV, która obejmuje szeroką gamę oryginalnych treści dodatkowych dostępnych dla milionów konsumentów. Jako lider w sektorze Smart TV Samsung wprowadza obecnie nowe rozwiązanie „Samsung Checkout on TV”, czyli wygodną dla użytkowników usługę płatności.

CZYTAJ WIĘCEJ
Artykuły

Samsung Techonomic Index: Grecy kupują, Skandynawowie oszczędzają a Polacy?

samsung.03.400Badania Samsung Techonomic Index 2015 pokazały wyraźną różnicę pomiędzy krajami Europy Południowej i Północnej, a w kontekście obecnej sytuacji gospodarczej Starego Kontynentu wyniki wydają się zaskakujące. Mieszkańcy krajów skandynawskich wykazują powściągliwość w planowaniu wydatków związanych z nowymi technologiami, podczas gdy mieszkańcy krajów Europy Południowej są bardziej skłonni do zakupu nowych urządzeń. Jak w badaniach wypadli Polacy?

CZYTAJ WIĘCEJ
STRONA 41 Z 41