Autor: W

banknoty CHF, młotek sędziowski
Komentarze ekspertów

Mimo wyroku TSUE ugoda lepsza od drogi sądowej?

„Najkorzystniejsze dla konsumenta pozostaje w naszej ocenie szybkie zamknięcie kwestii kredytu frankowego (poprzez spłatę, nadpłatę czy też kontynuację po przekształceniu kredytu w kredyt w PLN). Stąd ugody i kontynuowanie zapoczątkowanego już przez banki procesu ugodowego uznać należy za najbardziej właściwą i optymalną drogę”, piszą w komentarzu Zuzanna Zakrzewska, Partnerka Zarządzająca i Ewa Gajda-Kozłowska, Senior Manager, Kancelaria EY Law.

BANK 2023/06

Nowoczesny Bank Spółdzielczy | Technologie – CRUZ / PIVOTAL POLSKA / ORANGE POLSKA / INTEGRATED SOLUTIONS | Technologie wspierające bankowość spółdzielczą

Automatyzacja procesów biznesowych, integracja istniejących systemów informatycznych, usprawnienie obsługi klienta czy przenoszenie działalności do chmury oraz zapewnienie odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa – to wyzwania technologiczne, z którymi na co dzień mierzy się bankowość spółdzielcza. Na przestrzeni ostatnich lat dużo się w tym obszarze zadziało, ale wciąż jest jeszcze wiele do zrobienia.

Znak cyfrowego banku
BANK 2023/06

Nauka i Edukacja Ekonomiczna | Raport PAB-WIB | Czy cyfrowy złoty może lśnić pełnym blaskiem?

Banki centralne na całym świecie pracują nad wprowadzeniem narodowych cyfrowych walut. NBP uważa, że wypuszczenie cyfrowego złotego byłoby bezzasadne. Jak najbardziej zasadne – twierdzą profesorowie Wojciech Cellary i Paweł Marszałek. Trzeba to jednak zrobić w sposób prosty, przejrzysty, jak najmniej naruszając sytuację interesariuszy, w tym klientów istniejącego systemu finansowego, nie ingerować w mechanizmy polityki monetarnej, w tym w podaż pieniądza.

Ewelina Młynik KEY ACCOUNT MANAGER, ITCARD
Bankowość spółdzielcza

Wielokanałowy i bezpieczny kontakt z bankiem przez 24 godziny na dobę

Długofalowe relacje z klientami stanowią jedną z głównych przewag konkurencyjnych lokalnych banków. Cyfrowa gospodarka, bazująca w znacznej mierze na kanałach zdalnych, wyznacza nowe standardy owej relacyjności. Usługa Contact Center, oferowana przez ITCARD, pozwala połączyć najlepsze doświadczenia banków spółdzielczych w zakresie budowy i utrzymywania relacji z aktualnymi oczekiwaniami klientów. A to wszystko przy znaczącej redukcji kosztów – podkreśla Ewelina Młynik,
Key Account Manager, ITCARD.

STRONA 213 Z 1042