Autor: W

Ewelina Młynik KEY ACCOUNT MANAGER, ITCARD
Bankowość spółdzielcza

Wielokanałowy i bezpieczny kontakt z bankiem przez 24 godziny na dobę

Długofalowe relacje z klientami stanowią jedną z głównych przewag konkurencyjnych lokalnych banków. Cyfrowa gospodarka, bazująca w znacznej mierze na kanałach zdalnych, wyznacza nowe standardy owej relacyjności. Usługa Contact Center, oferowana przez ITCARD, pozwala połączyć najlepsze doświadczenia banków spółdzielczych w zakresie budowy i utrzymywania relacji z aktualnymi oczekiwaniami klientów. A to wszystko przy znaczącej redukcji kosztów – podkreśla Ewelina Młynik,
Key Account Manager, ITCARD.

kredyty, młodzi podpisujący umowę
Nieruchomości

Jak Otodom i BIK mogą pomóc w uzyskaniu kredytu hipotecznego?

Program Pierwsze Mieszkanie ma ruszyć już w lipcu 2023 r. Oznacza to, że w wakacje może zostać uruchomiony system dopłat do kredytu na zakup pierwszego własnego „M” oraz tzw. konto mieszkaniowe, czyli pomoc w oszczędzaniu na taki zakup. Złagodzenie warunków oceny zdolności kredytowej w lutym br. sprawiło, że spora grupa Polaków znów może wrócić do planów zakupu mieszkania. Rynek powoli się odbija, dlatego usługa wsparcia klientów w ocenie swojej zdolności kredytowej i uzyskaniu kredytu, które dzięki współpracy z BIK rozwija właśnie Otodom, to bardzo ważna inicjatywa, czytamy w komunikacie prasowym Firm.

świnak skarbonka, monety, ikony rodziców i dzieci
Edukacja finansowa

Debata EKF: edukacja finansowa w Polsce poprawia się, ale nadal jest dużo do zrobienia

Poziom edukacji ekonomicznej i finansowej Polaków systematycznie rośnie, ale braki są nadal widoczne. Największe dotyczą edukacji na poziomie szkoły, jednak także rodzice nie zawsze zauważają konieczność wdrażania dzieci w kwestie finansowe, uważają eksperci uczestniczący w debacie „Edukacja finansowa – ranking sukcesów i porażek” podczas XIII Europejskiego Kongresu Finansowego w Sopocie.

STRONA 214 Z 1043