Autor: NIK

Ewelina Młynik KEY ACCOUNT MANAGER, ITCARD
Bankowość spółdzielcza

Wielokanałowy i bezpieczny kontakt z bankiem przez 24 godziny na dobę

Długofalowe relacje z klientami stanowią jedną z głównych przewag konkurencyjnych lokalnych banków. Cyfrowa gospodarka, bazująca w znacznej mierze na kanałach zdalnych, wyznacza nowe standardy owej relacyjności. Usługa Contact Center, oferowana przez ITCARD, pozwala połączyć najlepsze doświadczenia banków spółdzielczych w zakresie budowy i utrzymywania relacji z aktualnymi oczekiwaniami klientów. A to wszystko przy znaczącej redukcji kosztów – podkreśla Ewelina Młynik,
Key Account Manager, ITCARD.

ITCARD, nowe logo
BANK 2023/05

Nowoczesny Bank Spółdzielczy | Technologie – ITCARD | Wielokanałowy i bezpieczny kontakt z bankiem przez 24 godziny na dobę

Długofalowe relacje z klientami stanowią jedną z głównych przewag konkurencyjnych lokalnych banków. Cyfrowa gospodarka, bazująca w znacznej mierze na kanałach zdalnych, wyznacza nowe standardy owej relacyjności. Usługa Contact Center, oferowana przez ITCARD, pozwala połączyć najlepsze doświadczenia banków spółdzielczych w zakresie budowy i utrzymywania relacji z aktualnymi oczekiwaniami klientów. A to wszystko przy znaczącej redukcji kosztów.

Miesięcznik Finansowy BANK” – kwiecień 2023.
Edukacja finansowa

„Miesięcznik Finansowy BANK” – kwiecień 2023. Sztuka rozwiązywania problemów

Ostatnie dwie dekady były cyklem dynamicznych zmian gospodarczych, okres ten przypadał także na czas bezprecedensowych i trudnych do predykcji kryzysów. Zarządzanie sektorem bankowym stało się niezwykle wymagające, ale mimo trudności dziś polska bankowość plasuje się wśród światowych liderów technologii finansowych. Fundamenty te zostały jednak zbudowane na początku transformacji. Konsekwentna budowa potencjału krajowej bankowości i trudna sztuka rozwiązywania problemów była domeną człowieka, któremu poświęciliśmy w obecnym wydaniu pierwszych kilkadziesiąt stron.

BANK 2022/11

Raport Specjalny | IT@BANK 2022 – Red Hat | Sześć czynników, które wpływają na sukces cyfryzacji w sektorze finansowym

Liczne usługi świadczone przez banki i firmy ubezpieczeniowe są już dostępne online i stały się popularne zarówno wśród osób fizycznych, jak i przedsiębiorstw. Jednak fakt, że kontami można zarządzać online, a roszczenia można rozliczać w sposób cyfrowy, jest tylko jednym z aspektów cyfryzacji w sektorze finansowym. Oczekiwania klientów i wymogi regulacyjne nieustannie ewoluują, a konkurencja ze strony nowych technologii finansowych, porównywarek i dużych przedsiębiorstw internetowych nadal wpływa na działalność sektora, generując potrzebę przyspieszenia działań na rzecz cyfryzacji.

list
BANK 2022/07

Bankowość i finanse | PRAWO | Sankcja kredytu darmowego – założenia versus rzeczywistość

Sankcja kredytu darmowego przewidziana w art. 45 ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o kredycie konsumenckim (dalej: u.k.k.) jest tworem ustawodawcy krajowego. Dyrektywa 2008/48/WE w sprawie umów o kredyt konsumencki (dalej: dyrektywa) pozostawia państwom członkowskim wybór konkretnego rozwiązania w zakresie sankcji. W art. 23 przewiduje natomiast trzy ogólne wskazówki kształtowania sankcji krajowych: powinny one być skuteczne, proporcjonalne i odstraszające. Co to oznacza?

phishing, klawiatura z napisem
Cyberbezpieczeństwo

Jak banki bronią się w sprawach phishingowych? Jak podejść do kwestii rozkładu ciężaru dowodu?

Dotychczasowe podejście banków do spraw dotyczących nieautoryzowanych transakcji (tzw. sprawach phishingowych) wymaga aktualizacji. Rosnąca liczba niekorzystnych rozstrzygnięć wydaje się być wypadkową kilku często pozaprawnych czynników. Fatalny w skutkach automatyzm sądów powszechnych w podejściu do kwestii kredytów frankowych niebezpiecznie promieniuje na inne sprawy wynikające z czynności bankowych, podkreślają prawnicy z zespołu sporów finansowych w Kancelarii KKLW Legal Kurzyński Wierzbicki Sp.k.

Artykuły

Jak skutecznie wdrażać nową technologię w doradztwie inwestycyjnym?

Często mówi się o współczesnej technologii jako o motorze napędowym biznesu przyszłości. Jedno jest pewne: rozwój technologiczny postępuje coraz szybciej i nic nie wskazuje, żeby miało się to zmienić. Mimo setek odnoszonych sukcesów, firmy wciąż potrzebują znacznych zmian. Aby pozostać konkurencyjnym, niezależnie od sektora, trzeba postawić na automatyzację, pisze Dominik Łyżwa, Senior Business Consultant, Comarch.

BANK 2022/05

Raport Specjalny | BEZPIECZENSTWO BANKÓW – BIK SA | Identyfikacja fraudu aplikacyjnego w bankowości metodami machine learning – doświadczenia z budowy modelu sektorowego | Ochrona przed wyłudzeniami w bankowosci 3.0

Nowe technologie i modele biznesowe pozwoliły bankom wejść do ery 3.0
i zaproponować klientom usługi w wygodnej, spersonalizowanej formie
cyfrowej, zaś pandemia SARS-CoV-2 tę transformację jeszcze przyspieszyła.
Jednak tak gruntowna zmiana paradygmatu funkcjonowania nie tylko wymaga
dostosowań po stronie systemów IT oraz procesów bankowych, ale również
generuje dla banku nowe ryzyka. Zwłaszcza wirtualizacja klienta istotnie
zwiększa jego ekspozycję na ryzyko wyłudzeń.

Monika Fedorczuk
Komentarze ekspertów

Pracodawcy dają podwyżki, aby utrzymać pracowników

Podwyżki w 2021 roku nie zahamowały malejącej satysfakcji Polaków z aktualnego wynagrodzenia, a presja płacowa utrzyma się. Ponad połowa pracowników nie otrzymała podwyżek w zeszłym roku, a jedna czwarta jest niezadowolona ze swoich wynagrodzeń. Jednocześnie połowa ankietowanych spodziewa się podwyżek w tym roku – wynika z najnowszej edycji badania „Monitor Rynku Pracy” przeprowadzonego przez Instytut Badawczy Randstad i Instytut Badań Pollster.

emerytura, emeryt z drinkiem w okularach słonecznych
Mój plan emerytalny

Czy Fundusz Rezerwy Demograficznej mógłby działać jak japoński rządowy emerytalny fundusz inwestycyjny lub norweski rządowy fundusz emerytalny?

Patrząc na skutki decyzji politycznych, można nabrać wątpliwości, czy Fundusz Rezerwy Demograficznej dotrwa do czasów, kiedy będzie najbardziej potrzebny starzejącemu się polskiemu społeczeństwu – pisze dla aleBank.pl Ewa Janikowska przytaczając przykłady zachodnioeuropejskich funduszy emerytalnych, które pomnażają oszczędności przyszłych norweskich czy japońskich emerytów.

STRONA 2 Z 16