Autor: Toyota Bank

Logo Toyota Financial Services
Z rynku finansowego

Chatbot i livechat w serwisie internetowym Toyota Bank oraz Toyota Leasing

W ramach projektu automatyzacji obsługi klienta, Toyota Bank oraz Toyota Leasing Polska wdrożyły w swoim serwisie internetowym usługę chatbota oraz livechat. Innowacyjne narzędzia typu “inteligent automation”, wykorzystują technologię sztucznej inteligencji oraz robotykę. Kolejnym etapem projektu będzie wdrożenie chatbota i livechata w Messengerze Facebooka oraz pełna ich integracja z systemami bankowymi i leasingowymi.

Z rynku finansowego

Podwójne korzyści dla Uczestników Klubu Korzyści Toyota Bank

Toyota Bank uruchamia kolejną promocję umożliwiając skorzystanie z Depozytu Plus na 6 miesięcy w ofercie specjalnej. Oprócz korzystnego i stałego oprocentowania na lokacie – 2,00% w skali roku, klienci mogą uzyskać dodatkową premię pieniężną o wartości 65 zł. Promocja jest elementem długofalowej akcji Klub Korzyści i tym razem skierowana jest wyłącznie do dotychczasowych klientów Banku.

Z rynku finansowego

„Klub Korzyści” Toyota Banku

Toyota Bank Polska rozpoczyna akcję „Klub korzyści” skierowaną do klientów, którzy posiadają Konto Jedyne. Osoby aktywnie korzystające z produktów instytucji gromadzić będą specjalne punkty promocyjne, za które mogą otrzymać cenne nagrody. Do wygrania są premie pieniężne oraz 50 nagród rzeczowych – markowe tablety, smartwatche i smartfony, a także wycieczki o wartości 10 tys. zł każda. Akcja potrwa do marca 2018 r.

STRONA 2 Z 3