Pokolenie Zet na zakupach
W jaki sposób wykorzystać charakterystykę pokolenia Z do planowania działań marketingowych firmy, piszą eksperci Fundacji Polska Bezgotówkowa.
W jaki sposób wykorzystać charakterystykę pokolenia Z do planowania działań marketingowych firmy, piszą eksperci Fundacji Polska Bezgotówkowa.
O tym, do czego służą datkomaty i ofiaromaty piszą eksperci Fundacji Polska Bezgotówkowa na portalu Akademia Przedsiębiorcy.
W 2022 r. nastąpiło przyspieszenie popularyzacji płatności bezgotówkowych, z użyciem których zrealizowano już 62% wszystkich transakcji detalicznych w sklepach i punktach usługowych w Polsce. Ubankowienie Polaków na koniec tego roku wynosiło 85%, a w najmłodszych grupach wiekowych (18-26) aż 91% – pokazują wyniki badania Fundacji Polska Bezgotówkowa „Zwyczaje płatnicze Polaków a rozwój sieci akceptacji kart w Polsce”.
Jak skutecznie zarządzać finansami firmy – o tym piszą eksperci Fundacji Polska Bezgotówkowa na portalu Akademia Przedsiębiorcy.
Aż ¾ respondentów uważa, że dzięki kartom płatniczym może wygodnie podróżować po świecie – wynika z badania Fundacji Polska Bezgotówkowa. Z kolei ponad 80% respondentów przyznaje, że karta oraz aplikacje mobilne pozwalają na swobodny dostęp do pieniędzy zawsze wtedy, gdy jest taka potrzeba.
Dlaczego warto zatrudniać osoby po 50. roku życia? O tym piszą eksperci Fundacji Polska Bezgotówkowa na stronach Akademii Przedsiębiorcy.
O tym, dlaczego warto przyjmować płatności w smartfonie z użyciem aplikacji, bez konieczności posiadania dodatkowego urządzenia – informuje Fundacja Polska Bezgotówkowa na portalu Akademia Przedsiębiorcy. Argumenty Fundacji są poparte wypowiedziami przedsiębiorców, którzy już w ten sposób przyjmują płatności od swoich klientów.
O tym, czy warto wprowadzić zasady ESG w swojej firmie – piszą eksperci Fundacji Polska Bezgotówkowa na portalu Akademia Przedsiębiorcy.
O tym, którą kartę płatniczą wybrać dla swojej firmy piszą eksperci Fundacji Polska Bezgotówkowa w Akademii Przedsiębiorcy.
Fundacja Polska Bezgotówkowa rozpoczyna kampanię informacyjną dotyczącą możliwości wypłaty gotówki w placówkach handlowych dysponujących terminalami płatniczymi.
O tym, jak płatności bezgotówkowe są przydatne w codziennym życiu, piszą eksperci Fundacji Polska Bezgotówkowa na portalu Akademia Przedsiębiorcy.
O tym, jak można zdobyć środki na rozwój firmy korzystając z finansowania społecznościowego, piszą eksperci Fundacji Polska Bezgotówkowa w Akademii Przedsiębiorcy.
O tym jak znaleźć słabe punkty w swoim sklepie internetowym, które zniechęcają klienta do dokonania zakupu piszą eksperci Fundacji Polska Bezgotówkowa na stronach Akademii Przedsiębiorcy.
O tym, jak przekonać klientów, że nasza firma jest przyjazna ekologicznie piszą eksperci Fundacji Polska Bezgotówkowa na portalu Akademia Przedsiębiorcy.
O tym dlaczego analizowanie ruchu na stronie internetowej firmy jest ważne piszą eksperci Fundacji Polska Bezgotówkowa na stronach Akademii Przedsiębiorcy.
O tym które metody płatności warto wprowadzić we własnym sklepie internetowym piszą eksperci Fundacji Polska Bezgotówkowa na portalu Akademia Przedsiębiorcy.
Eksperci Fundacji Polska Bezgotówkowa na stronach Akademii Przedsiębiorcy tłumaczą czym jest certyfikat SSL i czy warto go zainstalować.
O tzw. porzuconych koszykach w sklepach internetowych piszą eksperci Fundacji Polska Bezgotówkowa na portalu Akademia Przedsiębiorcy.
O dyrektywie Omnibus i jej wpływie na działalność firmy piszą eksperci Akademii Przedsiębiorcy na portalu Fundacji Polska Bezgotówkowa.
W strategii marketingowej kluczem do sukcesu jest odpowiednie określenie grupy docelowej, piszą eksperci Fundacji Polska Bezgotówkowa na portalu Akademia Przedsiębiorcy.
Czy warto mieć w firmie pracowników z kompetencjami jutra? – to temat artykułu w Akademii Przedsiębiorcy na portalu Fundacji Polska Bezgotówkowa.
Co to znaczy odpowiedni zysk, koszt własny sprzedanych produktów i jakie są metody kalkulacji cen? – na stronach Akademii Przedsiębiorcy piszą eksperci Fundacji Polska Bezgotówkowa.
O rozliczeniach podatku dochodowego za rok 2022 w kontekście szeregu zmian podatkowych dokonanych w ubiegłym roku piszą eksperci Fundacji Polska Bezgotówkowa na portalu Akademia Przedsiębiorcy
Fundacja UNAWEZA Martyny Wojciechowskiej rozpoczyna fundraisingową współpracę z Donateo. Od 1 lutego do 26 marca klienci hipermarketów Auchan w całej Polsce mogą wesprzeć bezgotówkowo inicjatywę „MŁODE GŁOWY. Otwarcie o zdrowiu psychicznym”. Projekt obejmuje największe w kraju badanie stanu zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży, kampanię edukacyjną i program profilaktyczny. Partnerami akcji są: Fundacja Polska Bezgotówkowa oraz Polskie ePłatności, poinformowała FPB.
Fundacja Polska Bezgotówkowa kończy rok 2022 rekordowym wzrostem aktywności terminali w ramach Programu. W porównaniu do 2021 r. obrót transakcji bezgotówkowych był o prawie 40% wyższy i wyniósł 30,1 mld zł. Fundacja odnotowała również wzrost w liczbie zrealizowanych transakcji, których w 2022 r. było 461,7 mln – o 28% więcej niż rok wcześniej. Z kolei obszarem z największą dynamiką aktywności terminali był sektor publiczny – wartość transakcji wzrosła o prawie 63% w porównaniu do 2021 roku, poinformowała FPB.
O płatnościach odroczonych i zakupach na raty piszą eksperci Fundacji Polska Bezgotówkowa na portalu Akademia Przedsiębiorcy.
O tym z jakich działań reklamowych może zrezygnować firma w trudnych finansowo chwilach piszą eksperci Fundacji Polska Bezgotówkowa.
W styczniu zapraszamy do wspierania zbiórek i aukcji w ramach Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy poprzez eSkarbonki (wosp.org.pl) mówi Joanna Erdman, prezes zarządu Fundacji Polska Bezgotówkowa.
Jednoosobowa działalność gospodarcza czy też inna forma działalności gospodarczej, która z nich jest najlepsza dla przedsiębiorcy? O tym przeczytamy na stronach Akademii Przedsiębiorcy prowadzonej przez Fundację Polska Bezgotówkowa.
Jak można ograniczyć ryzyko zatorów płatniczych doradzają eksperci Fundacji Polska Bezgotówkowa na portalu Akademia Przedsiębiorcy.