Autor: W

BANK 2016/11

IT@BANK: Dlaczego instytucje finansowe mogą podjąć walkę z cyberprzestępcami

W dzisiejszych czasach prawdopodobieństwo, że zostaniesz okradziony on-line jest dwudziestokrotnie wyższe niż to, że spotkasz na swojej drodze kieszonkowca. Statystyki brytyjskie (przekazane przez Office for National Statistics – ONS) wskazują np., że w ciągu ostatniego roku doszło do 6 mln wyłudzeń w sieci, co oznacza, że są one najczęściej popełnianym typem przestępstw wobec dorosłych. Jednocześnie dane zawarte w raporcie „W obronie cyfrowych granic”, przygotowanym przez PWC, wskazują, że liczba cyberataków na firmy w Polsce rośnie znacznie szybciej niż na świecie (wzrost o 46% w Polsce, wobec 38% na świecie).

BANK 2016/11

IT@BANK 2016: Jak łatwo i prosto korzystać z usług BIK

Biuro Informacji Kredytowej, wypełniając swoją misję integrowania informacji z całego sektora bankowego, stanowi największy zbiór danych o zobowiązaniach kredytowych w Polsce. BIK to również podmiot wykonujący różnego rodzaju usługi i produkty analityczne oraz technologiczne dla klientów. Założenia polityki współpracy z bankami mają na celu stałe rozszerzanie i modyfikowanie oferty BIK zgodnie z potrzebami klientów.

STRONA 1020 Z 1040