Autor: PKO BP

PKO Bank Polski - Logo
Z rynku finansowego

„Zielony” PKO Bank Polski: nawet 50 tys. zł pożyczki na zakup urządzeń fotowoltaicznych

PKO Bank Polski wystartował z pożyczką gotówkową, dzięki której można sfinansować zakup i instalację paneli fotowoltaicznych do kwoty 50 tys. zł. Bank ma już w swojej ofercie kredyty termomodernizacyjne dla wspólnot i spółdzielni mieszkaniowych. Wspólnie z PKO Bankiem Hipotecznym przystąpił również do projektu, który ma na celu stworzenie wystandaryzowanych, ogólnoeuropejskich rozwiązań dla kredytów hipotecznych udzielanych na finansowanie mieszkań i domów uwzględniających energooszczędne rozwiązania.

CZYTAJ WIĘCEJ
Zbigniew Jagiełlo, PKO Bank Polski
Z rynku finansowego

Zbigniew Jagiełło, prezes Zarządu PKO Banku Polskiego, Wizjonerem Finansów

Podczas Wielkiej Gali „Liderów Świata Bankowości i Ubezpieczeń” Zbigniew Jagiełło, prezes Zarządu PKO Banku Polskiego otrzymał nagrodę w kategorii Wizjoner Finansów. Kapituła przyznała ją za realizację ambitnej idei przemiany branży bankowej, kreowanie innowacji, które służą sektorowi, krajowej gospodarce, przedsiębiorczości oraz społeczeństwu.

CZYTAJ WIĘCEJ
PKO BP - Oddział
Z rynku finansowego

e-Prawnik. Nowa usługa dla klientów firmowych w PKO BP

Klienci segmentu MSP otrzymają pilotażowo dostęp do nowej usługi w kanałach zdalnych: e-Prawnika. Narzędzie opracowane przez start-up TuPrawnik i dostosowane do potrzeb klientów banku pozwala na całkowicie zdalne, szybkie i kompleksowe rozwiązanie problemu prawnego. Usługa wpisuje się w scenariusz digitalizacji, zarówno oferty banku, jak i otoczenia gospodarczego, w którym funkcjonują nasi klienci.

CZYTAJ WIĘCEJ
PKO Bank Polski - Logo
Z rynku finansowego

PKO Bank Polski po raz kolejny uplasował na eurorynku „zielone” obligacje rządowe

PKO Bank Polski, wspólnie z konsorcjum zagranicznych banków, zorganizował i uplasował na eurorynku emisję polskich obligacji rządowych typu green. PKO Bank Polski brał również udział w poprzednich dwóch emisjach green-ów, w tym w pionierskiej emisji zielonych obligacji polskiego rządu, która jednocześnie była pierwszą taką transakcją na świecie.

CZYTAJ WIĘCEJ
PKO BP - Oddział
Z rynku finansowego

Oficjalna karta Ekstraklasy dla klientów PKO Banku Polskiego

Karta z wyeksponowanym herbem klubów Ekstraklasy już od 22 lutego będzie do nabycia dla klientów PKO Banku Polskiego. To jedyny taki produkt na rynku. W najbliższej przyszłości planowane są kolejne udogodnienia dla kibiców, którzy zamówią kartę. Ponadto chcielibyśmy wprowadzić dla klientów PKO Banku Polskiego jak i fanów Ekstraklasy następne produkty, których koncepcja jest obecnie w trakcie opracowywania.

CZYTAJ WIĘCEJ
Kobieta na fotelu z laptopoem na kolanach
Z rynku finansowego

PKO BP i Politechnika Warszawska wspólnie kształcą ekspertów cyberbezpieczeństwa. Pierwsza taka inicjatywa w Polsce

Na Wydziale Matematyki i Nauk Informacyjnych Politechniki Warszawskiej wystartował przedmiot „Praktyczne aspekty cyberbezpieczeństwa”. Podczas wykładów i warsztatów eksperci PKO Banku Polskiego, którzy na co dzień zajmują się cyberbezpieczeństwem i walczą z zagrożeniami w sieci, będą dzielić się swoją praktyczną wiedzą ze studentami. Nowy przedmiot to odpowiedź na zapotrzebowanie rynku pracy na specjalistów z dziedziny cyberbezpieczeństwa.

CZYTAJ WIĘCEJ
Z rynku finansowego

Dobre wyniki PKO Banku Polskiego

PKO Bank Polski w drugim kwartale 2017 roku wykorzystał dobrą kondycję polskiej gospodarki. Zysk netto osiągnięty przez Grupę Kapitałową PKO Banku Polskiego wyniósł 857 mln zł i był o 63,2 proc. wyższy niż w poprzednim kwartale. Nawet przy rozłożeniu składki na fundusz restrukturyzacji banków na poszczególne kwartały, która jednorazowo obciążyła wynik w pierwszych trzech miesiącach roku, kwartalna dynamika zysku byłaby dwucyfrowa i wyniosłaby 17,9 proc.

CZYTAJ WIĘCEJ
Z rynku finansowego

Wystartował pierwszy wspólny projekt ZenCard i eService

Kilka miesięcy po zakupie przez PKO Bank Polski spółki fintechowej ZenCard, zakończyła się jej integracja techniczna z siecią terminali eService. Została uruchomiona platforma ZenCard 2.0, na bazie której ruszyła pierwsza kampania promocyjna dla renomowanych klientów – MAKRO i Visa. PKO Bank Polski jest partnerem pierwszego wyboru dla młodych spółek technologicznych, umożliwiając im relacje z największymi klientami.

CZYTAJ WIĘCEJ
Z rynku finansowego

Kolejne emisja euroobligacji PKO Banku Polskiego

PKO Bank Polski wyemitował euroobligacje na kwotę 750 mln euro. Ostateczna wycena wyniosła 65 punktów bazowych powyżej średniej stawki swap, a kupon 0,75 proc. Emisja została przeprowadzona w sprzyjających warunkach rynkowych, przy dużym popycie ze strony inwestorów. Bank wyszedł na rynek z marżą wysokości 80bps, która w trakcie budowania książki popytu została obniżona o 15 punktów bazowych. Dzięki temu bank mógł osiągnąć atrakcyjną marżę, stanowiącą bardzo korzystny benchmark dla jego wyceny kredytowej.

CZYTAJ WIĘCEJ
STRONA 10 Z 11