Autor: ServiceNow

BANK 2023/11

Raport Specjalny – IT@BANK 2023 | Bezpieczeństwo – ServiceNow | Strategiczny sposób podejścia do DORA

W sektorze finansowym wykorzystanie nowoczesnych technologii wzrasta lawinowo. Jednak wraz z tym „uzależnieniem” od nowych rozwiązań technologicznych rośnie podatność na potencjalne zagrożenia, takie jak cyberataki i awarie systemów informatycznych. Według ankiety przeprowadzonej w 2022 r. przez VMWare 63% instytucji finansowych doświadczyło wzrostu liczby szkodliwych ataków przy jednoczesnym wzroście o 17% w porównaniu z rokiem ubiegłym.

CZYTAJ WIĘCEJ
BANK 2022/11

Raport Specjalny | IT@BANK 2022 – ServiceNow | EX i CX idą w parze. Pozytywne doświadczenie klienta zależą od pracownika

W wielu przedsiębiorstwach i branżach to właśnie pracownicy tworzą najbardziej wartościowy interfejs z klientem, decydując przy tym, ile czasu, uwagi i zaangażowania poświęcą indywidualnym sprawom odbiorców marki. W ten sposób Employee Experience (EX) powoli staje się elementem strategii i działań firm, który ściśle musi współpracować z Customer Experience (CE). Dla przedsiębiorstw oznacza to konieczność jednoczesnej koncentracji na klientach i pracownikach – bo utrzymanie jednych leży w rękach drugich.

CZYTAJ WIĘCEJ
STRONA 1 Z 1