Autor: Raiffeisen Digital Bank

Raiffeisen Digital Bank logo nowe
Kadry

Zmiany personalne w Raiffeisen Digital Banku

Z dniem 1 października 2025 roku w Raiffeisen Digital Banku następuje zmiana na stanowisku Country Managera na Polskę. Dotychczasowe obowiązki Kamila Niewiatowskiego obejmuje Pauline Schreuder, pełniąca rolę Head of Customer Growth w Raiffeisen Digital Banku, która teraz odpowiadać będzie za rozwój sprzedaży, wzmacnianie relacji z klientami oraz kanałami partnerskimi, a także kompleksowe budowanie marki banku, czytamy w informacji prasowej.

Aplikacja Raiffeisen Digital Bank
Z rynku finansowego

Raiffeisen Digital Bank z 12-krotnym wzrostem liczby klientów w 2023 roku

2023 to kolejny rok dynamicznego rozwoju na polskim rynku Raiffeisen Digital Bank, nowoczesnego, w pełni cyfrowego banku, który rozpoczął działalność w 2021 roku, oferującego produkty bankowe wyłącznie za pośrednictwem aplikacji mobilnej. Raiffeisen Digital Bank wprowadził do swojej oferty nowe produkty: konta osobiste, konta oszczędnościowe oraz pożyczkę konsolidacyjną, a liczba klientów wzrosła rok do roku niemal 12-krotnie. Dodatkowo wykonany został pierwszy krok w dalszej ekspansji zagranicznej – Bank zaczął oferować konta osobiste w Rumunii, poinformował Bank.

Logo Raiffeisen Digital Bank
Z rynku finansowego

Raiffeisen Digital Bank do współpracy wybrał polski start-up SLS

Pod koniec wakacji Raiffeisen Digital Bank (RDB), marka należąca do Raiffeisen Centrobank AG (RCB), ogłosił plan uruchomienia działalności operacyjnej w Polsce. Bank postawił na najnowsze rozwiązania technologiczne, które są w stanie przyspieszyć proces wnioskowania i skrócić czas oceny zdolności kredytowej klienta. Raiffeisen Digital Bank wybrał do współpracy polski startup Self Learning Solutions (SLS), czytamy w komunikacie Banku.

Logo Raiffeisen Digital Bank
Z rynku finansowego

Raiffeisen Digital Bank startuje w Polsce z pierwszym produktem

Raiffeisen Digital Bank (jako marka Raiffeisen Centrobank AG; RCB) kieruje swoją ofertę do klientów indywidualnych, szukających wygodnej i przejrzystej formy finansowania. Pierwszym produktem dostępnym w Polsce jest pożyczka gotówkowa, oparta na w pełni mobilnym procesie wnioskowania. Już wkrótce Raiffeisen Digital Bank, będący marką RCB, zaproponuje kolejne usługi finansowe w Polsce.

STRONA 1 Z 1