Agnieszka Durska dołączyła do PKO Banku Polskiego jako dyrektor Biura Mediów

Agnieszka Durska dołączyła do PKO Banku Polskiego jako dyrektor Biura Mediów
Agnieszka Durska. Źródło: PKO BP
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
1 marca 2025 roku Agnieszka Durska objęła stanowisko dyrektora Biura Mediów w PKO Banku Polskim. Jako doświadczona ekspertka w obszarze komunikacji strategicznej i relacji z mediami, będzie odpowiadać za relacje z mediami, media społecznościowe, zarządzanie biurem prasowym oraz wzmacnianie komunikacji zewnętrznej Banku, w tym działania na rzecz reputacji, poinformował Bank.

Agnieszka Durska wnosi ponad 20-letnie doświadczenie w obszarze public relations, komunikacji korporacyjnej i edukacji finansowej.

Przez ostatnie lata pełniła funkcję rzecznika prasowego Polskiej Izby Ubezpieczeń, gdzie odpowiadała za strategię medialną sektora ubezpieczeniowego, budowanie narracji dla branży oraz komunikację w sytuacjach kryzysowych.

Prowadziła liczne kampanie społeczne i edukacyjne, a także współtworzyła kluczowe raporty dla rynku finansowego, m.in. „Mapa ryzyka Polaków” oraz „Ubezpieczenia na życie. Finansowe wsparcie w najtrudniejszych chwilach”.

W swojej karierze zawodowej związana była również z sektorem mediów i digital marketingu, zarządzając portalami contentowymi dla firm takich jak PZU SA i Avon oraz pełniąc funkcję menedżera społeczności w Agorze SA. Posiada doświadczenie akademickie – była wykładowcą komunikacji i PR.

Czytaj także: PKO Bank Polski i Samsung Electronics Polska podpisały list intencyjny dotyczący współpracy nad produktami cyfrowymi

Zadania nowej dyrektor Biura Mediów PKO Banku Polskiego

Jako dyrektor Biura Mediów PKO Banku Polskiego, Agnieszka Durska skupi się na dalszym rozwijaniu relacji z mediami oraz wdrażaniu strategii komunikacyjnych wspierających realizację celów biznesowych i społecznych banku.

W październiku 2024 roku PKO Bank Polski ogłosił nową strategię grupy kapitałowej na lata 2025-2027 pod hasłem przewodnim „Numer 1 i kropka”.

Głównym celem strategicznym grupy kapitałowej Banku jest umocnienie jej pozycji jako grupy finansowej numer jeden w Polsce, skoncentrowanej na wzroście i rozwoju.

Czytaj także: PKO Bank Polski – numer 1 i kropka

Źródło: PKO Bank Polski / PKO BP