Home office: pracownicy Alior Banku mogą liczyć na wspierające szkolenia online i infolinię z psychologiem
Pracownicy Alior Banku mają możliwość wykonywania pracy zdalnej od początku wybuchu pandemii i korzystania z licznych aplikacji oraz rozwiązań IT, by ten rodzaj pracy był bardziej wydajny i efektywny.
Bank zorganizował serię szkoleń i warsztatów online, wspierających m.in. proces nauki w dobie home office
Alior Bank podjął także wiele aktywności mając na względzie przede wszystkim bezpieczeństwo i zdrowie pracowników.
Czytaj także: BGK: najważniejsze jest dla nas zdrowie i bezpieczeństwo pracowników, refundujemy testy na koronawirusa
Bank zorganizował serię szkoleń i warsztatów online, wspierających m.in. proces nauki w dobie home office, zarządzanie sobą, długotrwałą pracę zdalną, motywowanie i inspirowanie do działania.
Pracownicy mają dostęp do indywidualnych konsultacji psychologicznych, Bank uruchomił również otwartą infolinię z psychologiem
Szkolenia dotyczyły również odporności na stres, koncentracji i pogodzenia w wielu przypadkach wykonywania obowiązków służbowych z opieką nad dziećmi.
W ramach oferowanego pakietu medycznego pracownicy mają dostęp do indywidualnych konsultacji psychologicznych, Bank uruchomił również otwartą infolinię z psychologiem.
Czytaj także: Pracownicy przeszkoleni do pracy zdalnej, wsparcie psychologów i rywalizacja sportowa online ‒ SGB-Bank S.A. w czasie pandemii
Ponadto stworzono nową sekcję fitness, w ramach której pracownicy zdobywają wiedzę i praktykują ćwiczenia prozdrowotne (zdrowe żywienie, zdrowa postawa ciała, mindfulness, wyciszenie).
Czytaj także: Credit Agricole zapewnia zdalnie pracującym poczucie stabilności i zachęca do sportowych treningów online
Dodatkowo w intranecie została stworzona przestrzeń ze zbiorem kluczowych informacji nt. pandemii.
Krzysztof Olewnik,
Dyrektor Działu Kadr, Płac i Relacji Pracowniczych
w Alior Banku.