Mobilny eurobank – aplikacja na system iOS otrzymuje widget, a wersja na Androida przyśpiesza
eurobank oddaje do dyspozycji użytkowników mobilnego systemu firmy Apple aplikację z widgetem, który pozwala na szybki podgląd stanu konta bez konieczności logowania się do bankowości mobilnej. Bank odświeża także aplikację przeznaczoną na urządzenia z systemem firmy Google, powodując jej widoczne przyśpieszenie.
eurobank jest pierwszym bankiem w Polsce, który zaproponował wygodny widget Klientom detalicznym korzystającym z iPhonów i iPadów. Widget pozwala na szybki dostęp do wybranych informacji, bez konieczności logowania.
Każdy Klient może w łatwy sposób dostosować widget do swoich potrzeb. Saldo środków na rachunku może zostać pokazane w formie graficznej wyrażonej w procentach. Gwarantuje to bezpieczeństwo ponieważ Klient sam definiuje kwotę, która odpowiada za 100% wartości stanu konta. Kwota ta nie jest znana innym osobom.
Widget może prezentować również kwoty trzech ostatnich operacji oraz saldo rachunku w PLN. Zakres prezentowanych danych zależy od preferencji użytkownika. Dostęp do widgeta jest intuicyjny i łatwy. Wystarczy jeden ruch palca – przeciągnięcie w dół od górnej krawędzi ekranu urządzenia.
Wraz z udostępnieniem funkcjonalności widgeta, aplikacja na system iOS została dostosowana do rozdzielczości ekranów iPhone 6 i iPhone 6 Plus.
Zmiany nastąpiły także w aplikacji mobilnej na urządzenia z systemem Android – po ostatniej aktualizacji aplikacja wyraźnie przyśpieszyła, a jej używanie jest teraz jeszcze bardziej wygodne.
![]()
Oddanie do użytku nowych wersji aplikacji bankowości mobilnej nastąpiło wkrótce po drugiej rocznicy uruchomienia bankowości mobilnej przez eurobank. Od 19 sierpnia 2013 r., kiedy to aplikacja pojawiła się w Sklepie Google Play oraz w App Store została już pobrana ponad 110 tys. razy.
Aplikacja eurobank mobile dostępna jest na urządzenia mobilne z systemem Android (w wersji od 2.2), iOS (w wersji od 7.0) oraz Windows Phone (w wersji od 8.0).
Bankowość mobilna eurobanku jest doceniana przez ekspertów – zwyciężyła w raporcie Symetrii „Kieszonkowe aplikacje bankowe 2013”. Wysoką ocenę aplikacji wystawiają również Klienci – 4,2 pkt. w sklepie Google Play (Android, sierpień 2015 r.).
Nota prawna:
Aplikacja mobilna wymaga aktywacji, jest dostępna dla kont osobistych z dostępem do bankowości internetowej i tokenem GSM jako zabezpieczeniem. Szczegóły oferty, w tym Przewodnik po Bankowości Elektronicznej zawierający informacje o wymaganych systemach operacyjnych na urządzeniach mobilnych oraz informacje o opłatach i prowizjach są dostępne na www.eurobank.pl oraz w placówkach Banku.
Widget w aplikacji eurobank mobile na system iOS dostępny jest na urządzenia z systemem w wersji min. iOS8.
Źródło: eurobank