Zmiany personalne w Raiffeisen Digital Banku

Zmiany personalne w Raiffeisen Digital Banku
Źródło: RDB
Z dniem 1 października 2025 roku w Raiffeisen Digital Banku następuje zmiana na stanowisku Country Managera na Polskę. Dotychczasowe obowiązki Kamila Niewiatowskiego obejmuje Pauline Schreuder, pełniąca rolę Head of Customer Growth w Raiffeisen Digital Banku, która teraz odpowiadać będzie za rozwój sprzedaży, wzmacnianie relacji z klientami oraz kanałami partnerskimi, a także kompleksowe budowanie marki banku, czytamy w informacji prasowej.

Pauline Schreuder to sprawdzona menedżerka z wieloletnim doświadczeniem w strukturach Raiffeisen Digital Banku.

Na nowym stanowisku do jej kluczowych obowiązków należeć będzie: tworzenie i wdrażanie innowacyjnych strategii marketingowych, rozwój nowych kanałów komunikacji, a także identyfikowanie i realizacja nowych szans biznesowych, w tym budowanie i rozwijanie strategicznych partnerstw.

Odpowiadać będzie także za rozwój i egzekucję strategii sprzedażowej w kanałach digital i brokerskim, z naciskiem na efektywność działań i wzrost udziału w rynku.

Pauline Schreuder zajmować się będzie rozwojem komunikacji z klientami oraz nadzorem nad działem obsługi klienta. Nowa rola łączy w sobie obszar marketingu, sprzedaży oraz obsługi klienta – kluczowe dla dalszej ekspansji i umacniania pozycji Raiffeisen Digital Banku na polskim rynku nowoczesnych cyfrowych usług bankowych.

Raiffeisen Digital Bank: długofalowe relacje i partnerskie podejście do klienta

„To dla mnie ogromne wyróżnienie i odpowiedzialność. W nowej roli chcę spojrzeć na rozwój Raiffeisen Digital Banku w sposób holistyczny – od strategii marketingowych i komunikacyjnych, przez wzmocnienie współpracy z naszymi teraźniejszymi partnerami i rozwój nowych kanałów sprzedaży, po bezpośrednie doświadczenie klienta.

Naszą ambicją jest dalszy dynamiczny wzrost, przy jednoczesnym budowaniu długofalowych relacji i partnerskiego podejścia do klienta. Cieszę się, że mamy świetny zespół, wyjątkowych i sprawdzonych ekspertów, którzy lubią wyzwania” – mówi Pauline Schreuder, Head of Customer Growth w Raiffeisen Digital Banku.

Połączenie marketingu, sprzedaży i obsługi klienta

Raiffeisen Digital Bank dziękuje również Kamilowi Niewiatowskiemu za ogromny wkład w rozwój marki oraz dotychczasowe osiągnięcia biznesowe w obszarze m.in. efektywnego wprowadzania produktów bankowych, skutecznych działań sprzedażowych, a także budowania relacji z klientami i partnerami.

Dzięki połączeniu marketingu, sprzedaży i obsługi klienta w ramach jednej roli Raiffeisen Digital Bank będzie mógł działać jeszcze sprawniej i bardziej efektywnie, z korzyścią dla klientów.

Nowa rola Pauline Schreuder pozwoli wykorzystać jej doświadczenie i energię, aby nie tylko wzmacniać markę Raiffeisen Digital Bank, ale też konsekwentnie budować przewagi konkurencyjne na rynku.

Czytaj także: Raiffeisen Digital Bank wprowadza lokaty w euro

„Chciałbym serdecznie podziękować Kamilowi Niewiatowskiemu, dotychczasowemu Country Managerowi na Polskę Raiffeisen Digital Bank, za pięć lat pracy i wkład w rozwój banku.

Jesteśmy wdzięczni za owocną współpracę i mocny fundament, na którym możemy dalej budować naszą przyszłość. Życzymy mu powodzenia na nowym etapie kariery zawodowej” – komentuje Christian Slavik, CEO Raiffeisen Digital Bank.

I dodaje: „Jednocześnie witamy w nowej roli Pauline Schreuder – wierzymy, że jej zaangażowanie i profesjonalizm pomogą dalej z sukcesem rozwijać nasz bank”.

Źródło: Raiffeisen Digital Bank / RDB