Zmiany personalne w Raiffeisen Digital Banku
Pauline Schreuder to sprawdzona menedżerka z wieloletnim doświadczeniem w strukturach Raiffeisen Digital Banku.
Na nowym stanowisku do jej kluczowych obowiązków należeć będzie: tworzenie i wdrażanie innowacyjnych strategii marketingowych, rozwój nowych kanałów komunikacji, a także identyfikowanie i realizacja nowych szans biznesowych, w tym budowanie i rozwijanie strategicznych partnerstw.
Odpowiadać będzie także za rozwój i egzekucję strategii sprzedażowej w kanałach digital i brokerskim, z naciskiem na efektywność działań i wzrost udziału w rynku.
Pauline Schreuder zajmować się będzie rozwojem komunikacji z klientami oraz nadzorem nad działem obsługi klienta. Nowa rola łączy w sobie obszar marketingu, sprzedaży oraz obsługi klienta – kluczowe dla dalszej ekspansji i umacniania pozycji Raiffeisen Digital Banku na polskim rynku nowoczesnych cyfrowych usług bankowych.
Raiffeisen Digital Bank: długofalowe relacje i partnerskie podejście do klienta
„To dla mnie ogromne wyróżnienie i odpowiedzialność. W nowej roli chcę spojrzeć na rozwój Raiffeisen Digital Banku w sposób holistyczny – od strategii marketingowych i komunikacyjnych, przez wzmocnienie współpracy z naszymi teraźniejszymi partnerami i rozwój nowych kanałów sprzedaży, po bezpośrednie doświadczenie klienta.
Naszą ambicją jest dalszy dynamiczny wzrost, przy jednoczesnym budowaniu długofalowych relacji i partnerskiego podejścia do klienta. Cieszę się, że mamy świetny zespół, wyjątkowych i sprawdzonych ekspertów, którzy lubią wyzwania” – mówi Pauline Schreuder, Head of Customer Growth w Raiffeisen Digital Banku.
Połączenie marketingu, sprzedaży i obsługi klienta
Raiffeisen Digital Bank dziękuje również Kamilowi Niewiatowskiemu za ogromny wkład w rozwój marki oraz dotychczasowe osiągnięcia biznesowe w obszarze m.in. efektywnego wprowadzania produktów bankowych, skutecznych działań sprzedażowych, a także budowania relacji z klientami i partnerami.
Dzięki połączeniu marketingu, sprzedaży i obsługi klienta w ramach jednej roli Raiffeisen Digital Bank będzie mógł działać jeszcze sprawniej i bardziej efektywnie, z korzyścią dla klientów.
Nowa rola Pauline Schreuder pozwoli wykorzystać jej doświadczenie i energię, aby nie tylko wzmacniać markę Raiffeisen Digital Bank, ale też konsekwentnie budować przewagi konkurencyjne na rynku.
Czytaj także: Raiffeisen Digital Bank wprowadza lokaty w euro
„Chciałbym serdecznie podziękować Kamilowi Niewiatowskiemu, dotychczasowemu Country Managerowi na Polskę Raiffeisen Digital Bank, za pięć lat pracy i wkład w rozwój banku.
Jesteśmy wdzięczni za owocną współpracę i mocny fundament, na którym możemy dalej budować naszą przyszłość. Życzymy mu powodzenia na nowym etapie kariery zawodowej” – komentuje Christian Slavik, CEO Raiffeisen Digital Bank.
I dodaje: „Jednocześnie witamy w nowej roli Pauline Schreuder – wierzymy, że jej zaangażowanie i profesjonalizm pomogą dalej z sukcesem rozwijać nasz bank”.