Dwa “Złote Bankiery” dla PKO Banku Polskiego

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

150418.zlote.bankiery.01.400W szóstej edycji konkursu "Złoty Bankier" Bank zdobył największą liczbę głosów internautów aż w dwóch kategoriach: lokata za Program Budowania Kapitału i kredyt dla przedsiębiorcy za Pożyczkę MSP.

W konkursie wyróżniane są produkty i usługi oferowane przez polskie banki. Do tytułu najlepszych, co roku kandydują oferty kilkudziesięciu instytucji finansowych adresowane zarówno do klientów indywidualnych, jak i biznesowych. W plebiscycie internetowym tegorocznej edycji, banki konkurowały w ośmiu kategoriach: konto osobiste, lokata, kredyt gotówkowy, kredyt hipoteczny, konto dla przedsiębiorcy, kredyt dla przedsiębiorcy, bankowość mobilna, bank w social media. W kategoriach specjalnych dotyczących najbardziej innowacyjnego produktu, najlepszego spotu reklamowego i osobowości roku decyzja należała do kapituły konkursu.

Internauci po raz kolejny w historii plebiscytu docenili ofertę PKO Banku Polskiego. Zdobył on statuetki „Złotego Bankiera” za Program Budowania Kapitału oraz za Pożyczkę MSP. Oba produkty zgromadziły tą samą liczbę głosów równą 26 proc.

Cieszy, że nowe, wprowadzone w ubiegłym roku produkty już zyskały uznanie na rynku. Program Budowania Kapitału – nasza propozycja prostego i skutecznego oszczędzania, oraz Pożyczka MSP – elastyczny i szybki kredyt, który małe i średnie firmy mogą przeznaczyć na dowolny cel, są tym na co czekali klienci. Potwierdzają to wyniki sprzedaży i statuetki „Złotego Bankiera” – mówi Szymon Wałach, dyrektor Pionu Klienta Detalicznego w PKO Banku Polskim.

Wprowadzony latem 2014 r. Program Budowania Kapitału to kompleksowa oferta regularnego, długoterminowego oszczędzania obejmująca dwa produkty Kapitał na Marzenia i Kapitał na Emeryturę. Dotychczas klienci założyli blisko milion rachunków, na kwotę blisko 1,2 mld zł. Dane sprzedażowe pokazują, że Polacy chętniej oszczędzają na realizację bieżących planów i marzeń. Z tych powodów oszczędza aż 80 proc. klientów korzystających wybierając program Kapitał na Marzenia. Więcej o produkcie na: http://bankomania.pkobp.pl/finanse-na-co-dzien/z-banku/program-budowania-kapitalu-chetniej-odkladamy-na-marzenia/

Z kolei, małe i średnie firmy, potrzebują rozwiązań, które ułatwiają im funkcjonowanie i rozwój. Jednym z nich jest Pożyczka MSP. To elastyczna, szybka i prosta propozycja dla firm – pożyczkę można przeznaczyć na dowolny cel związany z prowadzoną działalnością gospodarczą. Od dnia wprowadzenia produktu do oferty tj. od 20 października ubiegłego roku, przedsiębiorcy sięgnęli po nią ponad 6 tysięcy razy na łączną kwotę blisko miliarda zł. Więcej na: http://bankomania.pkobp.pl/finanse-na-co-dzien/z-banku/rok-2014-w-bankowosci-malych-i-srednich-firm-w-pko-banku-polskim/

Produkty PKO Banku Polskiego od wielu lat są nagradzane w konkursie „Złoty Bankier” – rekordzistą jest kredyt mieszkaniowy Własny Kąt Hipoteczny, który już cztery razy zdobył statuetkę. W ubiegłym roku kapituła konkursu wyróżniła nagrodą aplikację IKO w kategorii specjalnej – innowacja finansowa roku 2013. Prezes Zarządu Zbigniew Jagiełło uhonorowany został „Złotym Bankierem” w kategorii specjalnej osobowość roku 2011. Kredyt gotówkowy Max Pożyczka Mini Rata oraz kredyt obrotowy MSP dla firm otrzymały statuetki Złotego Bankiera 2010 a rozwiązanie Inteligo – debet w telefonie komórkowym Złotego Bankiera 2009.

Komentarz Szymona Wałacha, dyrektora Pionu Klienta Detalicznego w PKO Banku Polskim – video.

Źródło: PKO Bank Polski