Vienna Life z pierwszymi nowymi produktami po połączeniu ze spółkami Aegon i Compensa Życie
„Między Nami” tylko w wersji standardowej oferuje aż kilkanaście wariantów ochrony życia i zdrowia dla rodzin i singli w różnym wieku.
Dostępny jest też wariant VIP – dla osób z większym budżetem, które chcą postawić na wyższe sumy ubezpieczenia i szerszą ochronę; oraz wariant elastyczny, w którym klient może dostosować zakres do własnych potrzeb. To właśnie on był najpopularniejszy we wcześniejszej wersji produktu, którą przed połączeniem oferowała pod tą samą nazwą Compensa.
Przy czym nowe „Między Nami” wiele różni od tego oryginalnego – sumy ubezpieczenia zostały podniesione, zakres ochrony poszerzony aż o 31 umów dodatkowych, a czas karencji w obszarach zdrowotnych został skrócony dla ubezpieczonego o połowę (z 6 do 3 miesięcy).
Nowością jest też wiek wstępu, który dla standardowych opcji ubezpieczenia podniesiono do 64 lat, a w produkcie „Między Nami Gold” aż do 80 lat.
Czytaj także: Vienna Life – nowa siła na rynku ubezpieczeniowym
Demografia a nowa oferta Vienna Life
– Obiecaliśmy sobie, że będziemy najbardziej życiowym ubezpieczycielem na rynku. Oznacza to, że dostosowujemy naszą ofertę do zmieniających się potrzeb naszych klientów, podążając za coraz wyraźniej zmieniającymi się w ostatnich latach trendami demograficznymi.
Dlatego pierwszy z wdrażanych w nowej Vienna Life produktów, już w wersji podstawowej jest skierowany do osób do 64. roku życia, a w wybranych wariantach dodatkowych nawet do 80. roku życia.
To doskonały przykład tego, jak chcemy, żeby nasza „życiowość” działała w praktyce. Chcemy, aby nasze produkty były dostępne i odpowiadały na różne potrzeby – mówi Konrad Kluska, członek zarządu Vienna Life odpowiedzialny za sprzedaż.
Czytaj także: Połączenie Wiener i Compensa stało się faktem
Nowa jakość w grupach otwartych
„Między Nami” oferowane przez Vienna Life wyróżnia się też na tle rynku. Niestandardowe jest m.in. połączenie oferty życiowej z majątkową, tj. uwzględnienie obok ochrony życia i zdrowia usługi home assistance.
Dodatkowo, w wariancie elastycznym przewidziano aż dwa dedykowane ryzyka dla rolników – nieobecne w takiej postaci w żadnym innym produkcie dostępnym na rynku.
Jednak przede wszystkim na uwagę zasługują wyższe niż w innych tego typu produktach sumy ubezpieczenia i wyjątkowo szeroki katalog poważnych zachorowań. W produkcie „Miedzy Nami Gold” liczy 57 pozycji, a w „Między Nami” w wariantach dedykowanych dla osób od 18. do 55. roku życia, aż 64.
– Oferta naszej grupy otwartej obejmuje świadczenia, które nie są dostępne w innych tego typu produktach. Ubezpieczamy aż 15, tj. najwięcej na rynku metod leczenia specjalistycznego i rekordowe 611 operacji chirurgicznych. W podstawie, czyli w pakiecie standardowym jest zdiagnozowanie nowotworu złośliwego.
„Między Nami” to też konsultacje z zagranicznymi specjalistami w obszarze m.in kardiologii czy onkologii – oparte na autorskim rozwiązaniu, a także możliwość wypłaty 50 proc. sumy ubezpieczenia na życie w przypadku zdiagnozowania poważnej choroby – wylicza Joanna Wilbrandt, dyrektor Biura Zarządzania Produktami Vienna Life.
Vienna Life zapowiada kolejne wdrożenia
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life.
Jednak Towarzystwo już zapowiada kolejne premiery.
Zamierza postawić na regularne wdrożenia – niezależne od procesu integracji operacyjnej, który nadal się toczy.