Kariera usług on-line

 

karta.platnicza.01.400x271Polacy coraz rzadziej zaglądają do oddziałów banków. Według TNS Polska, w blisko 15,3 tys. placówek przebywa średnio mniej niż 2 klientów, na których przypada blisko 7,5 pracownika.

O rozwijającej się karierze usług finansowych on-line mówili eksperci VII Banking Forum: Piotr Czarnecki – prezes Raiffeisen Polbank, Rafał Juszczak – prezes Getin Holding, Marcin Ledworowski – wiceprezes BIG InfoMonitor i prof. dr hab. Małgorzata Zaleska – członek zarządu Narodowego Banku Polskiego. Moderatorem panelu był Piotr Siciak, dyrektor w Management Consulting dla Sektora Bankowego, KPMG w Polsce.

Cały artykuł „Cyfrowa rewolucja w polskich bankach: Klient przyszłości” znajdą Państwo w najnowszym numerze „Nowoczesnego Banku Spółdzielczego – 2014/05”

hp