PKO BP: platforma Automarket. pl w ciągu roku sprzedała 2 tys. aut

PKO BP: platforma Automarket. pl w ciągu roku sprzedała 2 tys. aut
Fot. stock.adobe.com/Destina
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Należąca do grupy PKO BP platforma internetowa do zakupu samochodów Automarket. pl w ciągu roku działalności sprzedała 2 tys. aut, większość w leasingu i wynajmie długoterminowym - poinformował bank w komunikacie.

PKO BP podało, że 35 proc, klientów zdecydowało się na leasing, 40 proc. na wynajem długoterminowy, a 25 proc. skorzystało z zakupu samochodu za gotówkę. Połowa klientów wybierających finansowanie to klienci PKO BP.

Automarket.pl jest platformą internetową do zakupu samochodów wraz z gotowym finansowaniem

Na platformie klienci indywidualni i przedsiębiorcy mogą wybrać samochód spośród ponad 1500 ofert, w kilku opcjach finansowania: leasingu, wynajmie długoterminowym, pożyczce i za gotówkę.