Santander Bank Polska otworzył kolejną multifunkcjonalną placówkę Work/Café
– Obserwujemy, jak zmienia się nasze otoczenie i potrzeby klientów. Wielu ludzi pracuje projektowo, zdalnie lub jako freelancerzy. Badania globalnej firmy doradczej Gartner wskazują, że nawet 30% pracowników będzie pracowało zdalnie już na stałe, zaś wielu zacznie, aktywniej niż dotychczas, dzielić swój czas pomiędzy pracę w biurze i poza nim. Wiemy, że obok profesjonalnej obsługi i wysokiej jakości produktów konsumenci oczekują od nas także zrozumienia i dopasowania do ich trybu życia, szczególnie po zmianach, które wywołała pandemia COVID-19. Stworzyliśmy dla nich wygodną przestrzeń, w której mogą łączyć obowiązki ze spędzaniem czasu w przyjemnym otoczeniu, przy jednoczesnym zachowaniu wszelkich zasad sanitarnych, obowiązujących podczas pandemii – komentuje Krzysztof Piskorski, dyrektor 1 Regionu Santander Bank Polska w Gdańsku.
Rok temu bank otworzył pierwszy oddział Work/Café w centrum Warszawy, przy ul. Złotej 44. Lokalizację wyróżnia doskonała dostępność komunikacji miejskiej oraz bliskość najważniejszych punktów na mapie miasta. Z danych firmy Cushman & Wakefield wynika, że 60% łącznych zasobów powierzchni coworkingowych w stolicy znajduje się blisko centrum.
Nowy format placówki spotkał się z dużym zainteresowaniem klientów banku. Doceniają oni świetną lokalizację oraz dostępność doradców w oddziale w soboty, a także możliwość rezerwacji salek na spotkania biznesowe. Przed wprowadzeniem obostrzeń związanych z pandemią w Work/Café odbywały się również wydarzenia i spotkania – od innowacji w IT, HR, po wydarzenia kulturalne i life-style.
Przestrzeń coworkingowa także w Trójmieście
Nowo otwarte Work/Café znajduje się przy ul. Grunwaldzkiej 472 w Gdańsku, w popularnym kompleksie biurowym OLIVIA Business Centre (Olivia Gate). Koncepcja takiego formatu placówki, która łączy oddział banku, kawiarnię i przestrzeń do pracy, powstała w chilijskim Banco Santander, który prowadzi już 55 takich placówek. Polska jest jednym z 8 krajów na świecie, w których otwarte zostały tego typu oddziały.
– Wiele osób pracuje nadal zdalnie, a otoczenie domowe często nie pozwala im na komfortowe warunki pracy. Dlatego do dyspozycji klientów oddajemy przestrzeń, w której będą mogli pracować w przyjemnym otoczeniu, zorganizują swoje spotkania biznesowe czy telekonferencje, skorzystają z zaplecza multimedialnego, sprzętu biurowego, a także uzyskają wsparcie naszych opiekunów. Mamy również nadzieję, że w niedalekiej przyszłości uda nam się powrócić do organizacji ciekawych wydarzeń – dodaje Roksana Malesa-Danieluk, odpowiedzialna za efektywną dystrybucję.
Goście Work/Café mogą skorzystać z szerokiej oferty kawiarni. Bank zadbał o najwyższą jakość serwowanej kawy, którą dostarcza rodzinna firma Cophi Solutions. Jej ziarna pochodzą z upraw z Brazylii, Kolumbii, Etiopii oraz Indii, ale wypalane są lokalnie w Polsce. Klienci, którzy płacą kartą Santander Bank Polska otrzymają 30% zniżki na wszystkie produkty w kawiarni.