Adam Urbanowski w zespole Comperia.pl
Comperia.pl S.A. ma nowego dyrektora marketingu. Został nim Adam Urbanowski, który wcześniej przez 2 lata odpowiadał m.in. za rozwój serwisów internetowych pkt.pl i Grupy INFOR.
W Comperia.pl będzie odpowiadać za kompleksowe zarządzanie marketingiem firmy, m.in. wzrost dynamiki oglądalności serwisów oraz koordynację kampanii marketingowych.
Swoje doświadczenie w marketingu Adam Urbanowski zdobywał m.in. w Wydawnictwie Software, zarządzając harmonogramem wydawniczym 2 międzynarodowych magazynów IT, a także w Performance-Media przez 4 lata zarządzając działem budującym niezależne portale internetowe. Realizował również autorskie projekty internetowe: warslove.pl oraz zakupydlafirm.pl.
– Comperia.pl stworzyła kategorię porównywarek finansowych na polskim rynku– mówi Bartosz Michałek, prezes Comperia.pl S.A. – Swoją działalność opieramy na innowacyjnym podejściu oraz budowaniu kreatywnych rozwiązań. Adam Urbanowski ma bardzo duże doświadczenie w budowaniu nowoczesnych strategii rozwoju, nie mamy wątpliwości, że swoim dotychczasowym doświadczeniem wzmocni nasz zespół – dodaje.
Do obowiązków Adama Urbanowskiego jako dyrektora marketingu w Comperia.pl będzie należało między innymi dbałość o realizację strategii marketingowej, zarządzanie zespołem i projektami oraz analiza rynku, konkurencji i rekomendowanie nowych aktywności.
– Comperia.pl to pionierska firma, która działalność opiera na promowaniu wiedzy o finansach osobistych wśród Polaków – mówi Adam Urbanowski, nowy Dyrektor Marketingu Comperia.pl – Mam nadzieję, że moje dotychczasowe doświadczenie wesprze dynamiczny już rozwój spółki – dodaje.
Źródło: Comperia.pl S.A.