Revolut Junior: nowa aplikacja dla rodziców i dzieci już dostępna w Polsce
Revolut Junior w UE dostępny jest póki co tylko dla klientów Premium i Metal.
Celem Revolut Junior jest promowanie dobrych nawyków finansowych wśród młodych, w bezpiecznych ramach, które kontrolują dorośli rodzice lub opiekunowie. Konta Revolut Junior mogą być zakładane przez rodzica lub prawnego opiekuna, który jest już użytkownikiem Revolut. Konto oferuje doświadczenie użytkownika i narzędzia budujące nawyki i umiejętności, które przydadzą się w osiągnięciu przyszłej niezależności finansowej.
Trzy główne elementy nowej usługi
Usługa składa się z trzech głównych elementów:
- Nowej aplikacji Revolut Junior, zaprojektowanej tak, by dziecko mogło m.in. łatwo sprawdzić stan konta i otrzymywać powiadomienia o transakcjach,
- Nowej sekcji w aplikacji Revolut, która pozwoli rodzicowi kontrolować wydatki dziecka,
- Specjalnie zaprojektowanej karty Revolut Junior dla dziecka.
Rodzice mogą zarządzać kieszonkowym ich dzieci i własnymi wydatkami z jednego miejsca
Rodzice, korzystając z ich własnych aplikacji Revolut, będą mogli zarządzać kieszonkowym ich dzieci i własnymi wydatkami z jednego miejsca – co stworzy “centrum dowodzenia” wydatkami rodziny. Będą mogli korzystać z błyskawicznych transferów na konto dziecka oraz szybkiego wglądu w konta i poszczególne transakcje.
Rodzice będą mogli ponadto dostawać błyskawiczne powiadomienia o transakcjach dziecka. Usługa obejmuje też ustawienia bezpieczeństwa, pozwalające kontrolować rodzicowi funkcje karty, np. transakcje online.
Revolut planuje poszerzenie nowej usługi o szereg funkcjonalności
Revolut planuje poszerzenie nowej usługi o szereg funkcjonalności, takich jak: odnawialny limit wydatków, cykliczne doładowania konta (stałe kieszonkowe), funkcje oszczędzania, raporty o wydatkach, wyznaczanie zadań i celów finansowych oraz porady finansowe dla dzieci, kształcące nawyki odpowiedzialnego posługiwania się pieniędzmi. Każda z funkcji będzie sprzyjała komunikacji pomiędzy rodzicem a dzieckiem i wspólnej nauce codziennych finansów.
>> (otwiera się na nowej zakładce)”>Czytaj także: Revolut: 1 milion klientów w Polsce >>>
“Użytkownicy lubią nasze aplikacje za ich intuicyjność, szybkość i łatwość obsługi. Dostosowując Juniora do potrzeb rodziców i dzieci, postawiliśmy przede wszystkim na funkcjonalność i bezpieczeństwo. Przykład? Bywa, że młodzi nie mają jeszcze swojego numeru telefonu. Stworzyliśmy, więc bezpieczny i łatwy w obsłudze system autoryzacji oparty o jednorazowe, szyfrowane kody QR. Pracujemy już nad kolejnymi funkcjami Juniora, które udostępnimy w najbliższych miesiącach” – powiedział Michał Gurgul, backend developer, Revolut Junior (krakowskie biuro Revolut).
“Naszym celem jest pomóc dzieciom w edukacji finansowej, dlatego z dumą udostępniamy nowy produkt w Polsce i w całej Europie. Pierwsze rozmowy o pieniądzach zaczynają się w domu, a ważne nawyki i umiejętności finansowe zdobywa się krok po kroku – pod nadzorem rodziców i opiekunów. Revolut Junior “rośnie” wraz z dzieckiem, aż do momentu gdy kończy 18 lat i posiada już umiejętności finansowe, które pozwalają uniknąć niepotrzebnych i kosztownych błędów” – zapewnia Aurelien Guichard, product owner, Revolut Junior (londyńskie biuro Revolut).