30 polskich banków walczy o miano najlepszego – głosowanie internautów rozpoczęte
W lutym po raz czwarty zostaną wybrane najlepsze banki w Polsce - ruszyło właśnie głosowanie w prestiżowym plebiscycie Złoty Bankier 2012. O względy internautów walczy aż 30 instytucji w takich kategoriach, jak najlepsze konto osobiste dla internauty, karta kredytowa, kredyt hipoteczny, bankowość mobilna. Organizatorami plebiscytu są Bankier.pl i PayU SA.
Już 21 lutego zostaną przedstawione najlepsze produkty bankowe w Polsce. O ich wyborze zadecydują internauci. Statuetki Złoty Bankier zostaną przyznane w ośmiu kategoriach: Najlepsze konto osobiste dla internauty, Najlepsza karta kredytowa, Najlepsza bankowość mobilna, Najlepszy kredyt gotówkowy, Najlepszy kredyt hipoteczny, Najlepszy kredyt samochodowy, Najlepsze konto firmowe dla przedsiębiorcy internetowego, Najlepszy kredyt dla firm.
Jak głosować na najlepsze produkty finansowe?
Głosowanie trwa już na stronie internetowej plebiscytu, www.ZlotyBankier.pl: – Do 4 lutego włącznie każdy może oddać głos na wybrany bank, wypełniając krótki formularz w specjalnie przygotowanej aplikacji znajdującej się na stronie WWW, która jest dostępna również w wersji mobilnej dla użytkowników smartfonów – informuje Bogusław Półtorak, redaktor naczelny Bankier.pl.
Na głosujących w plebiscycie czeka dodatkowa zachęta – pula ponad stu nagród, wśród których znajdują się m.in. gadżety Apple’a, głośniki multimedialne i literatura branżowa.
Instytucja, która zdobędzie najwięcej głosów w każdej z kategorii, np. za najlepsze konto osobiste czy w obszarze bankowości mobilnej, otrzyma statuetkę Złoty Bankier. Natomiast głosy oddane na poszczególne banki we wszystkich kategoriach, łącznie pozwolą na wyłonienie najlepszego banku, który otrzyma nagrodę główną oraz tytuł „Złoty Bank 2012”.
Bank z duszą, czyli w poszukiwaniu Osobowości Roku 2012
W tym roku statuetki Złoty Bankier zostaną przyznane w trzech dodatkowych kategoriach: Najbardziej innowacyjny produkt roku 2012, Osobowość roku 2012 oraz Najlepszy Spot Reklamowy Banku 2012. Tu jednak decyzję podejmie kapituła składająca się z organizatorów, dziennikarzy zajmujących się tematyką ekonomiczną i analityków finansowych. W gremium znajdą się m.in.: Bogusław Półtorak, redaktor naczelny Bankier.pl; Wojciech Czajkowski, dyrektor zarządzający PayU SA; Paweł Zielewski, dziennikarz „Forbesa”; Eugeniusz Twaróg, dziennikarz „Pulsu Biznesu”; Jacek Uryniuk, dziennikarz „Gazety Prawnej”; Grzegorz Marczak, bloger i redaktor Antyweb.pl. Kapitułę zasilą również osoby ze świata reklamy, marketingu oraz filmu, które fachowym okiem ocenią najlepsze spoty reklamowe banków emitowane w 2012 roku.
Kto wygra?
21 lutego, podczas gali wręczenia statuetek, okaże się, kto będzie triumfatorem tegorocznego plebiscytu. W poprzednich edycjach po najważniejszą nagrodę aż trzykrotnie sięgał mBank. Czy internauci będą podobnego zdania także w tym roku? Werdykt może nas zaskoczyć, bo na rynku pojawiły się nowe banki kierujące ofertę w szczególności do internautów, a także przełomowe projekty związane z rozwiązaniami mobilnymi i technologią zbliżeniową.
Więcej informacji wraz z regulaminem głosowania internautów można znaleźć na stronie plebiscytu Złoty Bankier 2012: www.ZlotyBankier.pl.