Nordea Bankiem Roku 2012 – ważny przekaz kampanii wspierającej markę Nordea

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

nordea.01.250x56Nordea Bank Polska od stycznia 2013 roku rozpoczyna mini kampanię wspierającą wizerunek marki. Głównym elementem przekazu jest informacja, że Grupa Nordea została Najlepszym Bankiem w Europie Zachodniej w 2012 roku.

Nagroda przyznawana przez magazyn the Banker „Bank of the Year in Western Europe” należy do najbardziej prestiżowych w sektorze finansowym. W tym roku przyznano go Grupie Nordea, głównemu akcjonariuszowi Nordea Bank Polska. Ranking przeprowadzony został wśród czołowych banków w 2012 roku.  Nordea jest pierwszym w historii skandynawskim laureatem nagrody, wybranym spośród największych banków międzynarodowych. W ostatnich trzech latach nagrodę Banku Roku otrzymał Santander (2011), BNP Paribas (2010) i HSBC (2009).

Od lat w komunikacji marketingowej podkreślamy, że nasz główny akcjonariusz należy do ścisłej czołówki banków europejskich. Również podobny przekaz ma nasza obecna kampania wizerunkowa Nordea-Bank Relacji, w której wspominamy, że grupa Nordea posiada aktywa trzykrotnie wyższe niż cały sektor banków komercyjnych w Polsce„. – mówi Sławomir Ronkowski, dyrektor Departamentu Marketingu i Komunikacji Nordea Bank Polska.

Kampania jest kierowana do klientów indywidualnych, zamieszkujących w wielkich miastach, z dochodami powyżej 2000 złotych, do właścicieli firm i przedsiębiorców. Potrwa do końca stycznia br. Będzie prowadzona w TVN24 oraz w prasie ogólnopolskiej i w magazynach opiniotwórczych.

Źródło: Nordea Bank Polska SA