PKO Bank Polski i Western Union wprowadzają na rynek usługę przekazów pieniężnych, realizowanych w bankowości internetowej

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

pko.pb.01.250xPKO Bank Polski - największy polski bank uniwersalny oraz Western Union - światowy lider przekazów pieniężnych wprowadzają od dziś na rynek usługę przekazów pieniężnych realizowanych na platformie iPKO. Projekt ten jest kolejnym etapem współpracy, zapoczątkowanej w lipcu bieżącego roku.

Nowy serwis online ułatwia konsumentom realizację przekazów krajowych i zagranicznych Western Union przy wykorzystaniu internetowej platformy PKO Banku Polskiego. Usługa dostępna na www.pkobp.pl jest przyjazna dla użytkownika i umożliwia wysyłanie i odbieranie pieniędzy za pośrednictwem globalnej sieci przeszło 510 tys. placówek Western Union w ponad 200 krajach i terytoriach świata.

-Firma Western Union nieustannie rozwija swoje produkty, oferując klientom większy wybór i wygodę. Dokonujemy znacznych inwestycji w rozwój kanałów elektronicznych, umożliwiając klientom dalsze korzystanie z usług Western Union za pośrednictwem dodatkowych rozwiązań. Nowy serwis usług Western Union na platformie bankowej PKO Banku Polskiego oferuje klientom nowoczesną alternatywę dokonywania przekazów pieniężnych. W uzupełnieniu usług realizowanych w placówkach bankowych, klienci mogą teraz wysyłać i obierać pieniądze, nie wychodząc z domu – powiedział Konrad Olszaniecki, Dyrektor Western Union w Polsce.

-PKO Banku Polski wzmacnia pozycję lidera we wszystkich istotnych segmentach rynku. Aby realizować ten cel, wykorzystujemy potencjał najsilniejszej instytucji finansowej w tej części Europy we współpracy z jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek na rynku przekazów pieniężnych – Western Union. Jako Bank innowacyjny planujemy rozwój współpracy z Western Union poprzez udostępnienie naszym klientom nowoczesnych i wygodnych narzędzi do realizacji przekazów pieniężnych. Teraz każdy klient PKO Banku Polskiego posiadający dostęp do bankowości elektronicznej iPKO będzie mógł nadać lub odebrać przekaz w kilka minut wprost ze swojego rachunku osobistego. W przyszłości planujemy zwiększyć dostępność usługi Western Union – powiedział Jakub Grzechnik, Dyrektor Biura Płatności i Analiz w PKO Banku Polskim.

Aby przesłać pieniądze za pośrednictwem Western Union na platformie iPKO, klienci muszą posiadać rachunek w PKO Banku Polskim. Mają możliwość wysyłania krajowych i zagranicznych przekazów bezpośrednio z konta bankowego na platformie internetowej. Mogą również odbierać przekazy pieniężne, zasilając swój indywidualny rachunek bankowy w PKO Banku Polskim lub też odwiedzając placówkę agencyjną Western Union. Informacje o wysokości opłat transakcyjnych oraz pozostałe szczegóły oferty dostępne są na platformie www.pkobp.pl. Przekazy pieniężne Western Union na platformie www.pkobp.pl są gotowe do odbioru w ciągu zaledwie kilku minut w sieci Western Union na całym świecie.