BankTech 2019 – jak technologie zmieniają banki?
Korzystanie przez klientów z kanałów elektronicznych w sektorze finansowym stało się głównym sposobem komunikacji w relacji klient-bank. Generalnej zmianie ulegają przyzwyczajenia klientów związane z codziennym korzystaniem z usług bankowych.
Dzięki technologii zacierają się granice pomiędzy sektorami usług w zakresie doświadczeń konsumentów.
Klienci oczekują, że użyteczne innowacje wymyślone i wdrożone w jednym miejscu będą dostępne i w innych obszarach ich życia. Powszechne użycie smartfonów powoduje chęć korzystania z usług tu i teraz.
Banki i inne instytucje sektora finansowego muszą nieustannie pracować nad nowymi rozwiązaniami, które sprawią że klient będzie wybierał w dalszym ciągu daną instytucję w zakresie realizacji swoich potrzeb coraz częściej nie tylko stricte finansowych.
- W jaki sposób banki podchodzą do kwestii zmieniających się doświadczeń klientów, jak chcą je kształtować?
- Jakie podejmują działania w zakresie nowych technologii i innowacji?
- Co w praktyce oznacza dla nich duża swoboda wyboru przez klientów rozwiązań bankowych?
To tylko niektóre z pytań na które odpowiedzą specjaliści od technologii i innowacji z wiodących instytucji w czasie Konferencji BankTech 2019, która odbędzie się w Warszawie, 18 czerwca – wydarzenie w ramach Horyzontów Bankowości 2019.
Możliwość spotkania i porozmawiania z osobami, które na co dzień zmieniają polską bankowość nie zdarza się często.
Do zobaczenia zatem na BankTech 2019.