FinAi wzmacnia dział komercyjny
Małgorzata Maroszek – nowa Chief Commercial Officer w FinAi posiada kilkunastoletnie doświadczenie menedżerskie w pracy na stanowiskach związanych z marketingiem i sprzedażą, zdobyte w międzynarodowych firmach.
– Nie mam wątpliwości, że Małgorzata Maroszek jest idealną kandydatką na stanowisko szefowej marketingu i sprzedaży. Jej bogate doświadczenie i kompetencje będą kluczowe w procesie transformacji FinAi ze startupu w firmę realizującą ambitne cele biznesowe i podejmującą współpracę z dużymi podmiotami z branży finansowej i e-commerce – mówi Rafał Czernik CEO w FinAi. I dodaje: Nasza strategia zakłada dynamiczny wzrost sprzedaży produktów kredytowych za pośrednictwem platformy FinAi, budowanie wartości dodanej dla klienta oraz zdobycie w najbliższych latach czołowej pozycji na rynku pośredników kredytowych online.
Małgorzata Maroszek w swojej kilkunastoletniej karierze zarządzała markami w branży FMCG (P&G), farmacji (Polfarmex, Valeant) oraz fintech. Kładzie silny nacisk na strategię firmy połączoną z analizą danych w celu osiągnięcia korzystnej równowagi pomiędzy maksymalizacją zysku przedsiębiorstwa a wartością dodaną dla konsumenta. W latach 2014-2017 jako Dyrektor Marketingu Wonga była odpowiedzialna za przygotowanie długofalowej strategii komunikacji oraz minimalizację kosztu pozyskania klienta w oparciu o modelowanie ekonometryczne.
Ukończyła Executive MBA w INSEAD Business School, specjalizując się w Venture Capitals, rozwijaniu start-upów oraz tworzeniu długofalowego potencjału przedsiębiorcy. Spędziła miesiąc w Silicon Valley, gdzie na Wharton University pogłębiała wiedzę dotyczącą relacji inwestorskich w startupach, a w Berkeley – podejmowania w biznesie zobiektywizowanych decyzji. Prywatnie fascynuje ją zastosowanie negocjacji typu „win/win” w różnych obszarach, ponieważ w życiu i relacjach stawia na porozumienie maksymalizujące długofalowe zyski obu stron.
Do FinAi dołączyła również Kamila Michnowska, która na stanowisku Head of E-commerce Distribution będzie odpowiadała za pozyskiwanie partnerów biznesowych, zwiększanie skali działania i rozwijanie sprzedaży w obszarze e-commerce. Kamila Michnowska jest związana z branżą e-commerce od blisko 10 lat. Wcześniej pracowała między innymi w firmach: Gropupon, PayU, InPost i First Data Polska, gdzie odpowiadała za kontakt z największymi e-sklepami na polskim rynku.
Nowo utworzone stanowisko Head of Sales objął Przemysław Grzymała, który będzie odpowiadał za optymalizację sprzedaży w kanale online oraz rozwijanie współpracy z sieciami afiliacyjnymi i wydawcami. Przemysław Grzymała od ponad 10 lat prowadzi kampanie w internecie dla branży finansowej i ubezpieczeniowej. Doświadczenie zdobywał między innymi w firmach Aviva i Expander Advisors – największy pośrednik finansowy.
W latach 2013-18 był związany z domem mediowym AdRate. Przed przyjściem do FinAi kierował marketingiem w porównywarce ubezpieczeń Porowneo.pl. W swojej dotychczasowej karierze przeprowadził kampanie o wartości 120 mln zł i pozyskał 3 mln klientów. Posiada dyplom Executive MBA Instytutu Nauk Ekonomicznych Polskiej Akademii Nauk.
FinAi to założona w 2016 r. polska spółka technologiczna z branży finansowej, członek Konferencji Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce. Misją firmy jest upraszczanie świata finansów i kreowanie unikalnych doświadczeń klientów dzięki wdrażaniu usług finansowych opartych na nowoczesnych rozwiązaniach technologicznych, sztucznej inteligencji i zaawansowanej analizie danych. FinAi zatrudnia obecnie ponad 50 ekspertów posiadających wieloletnie doświadczenie w obszarach kluczowych dla skutecznego działania firmy, takich jak bankowość, ryzyko kredytowe, modele predykcyjne, sprzedaż produktów finansowych oraz digital marketing.
W 2018 r. firma uruchomiła pierwszą niezależną platformę kredytową w Polsce, która umożliwia wzięcie kredytu bankowego w 100 proc. przez internet – od weryfikacji klienta przez wybór ofert przygotowanych w oparciu o jego zdolność kredytową, aż do podpisania umowy online z bankiem. Platforma jest rozwiązaniem w pełni skalowalnym, umożliwiającym instytucjom finansowym szybką integrację i sprzedaż produktów w procesach w cyfrowych.