PKO Bank Polski uruchamia program partnerski
PKO Bank Polski kontynuuje umacnianie swojej pozycji w Internecie. Wystartował Program Partnerski dla właścicieli serwisów internetowych umożliwiający bezpośrednią sprzedaż produktów PKO Banku Polskiego oraz Inteligo.
Program daje możliwość promowania przez partnerów, w zamian za wynagrodzenie, produktów finansowych Banku dostępnych w ramach oferty sprzedaży internetowej. Współpraca polega na umieszczaniu na stronach własnych serwisów internetowych, reklam przygotowanych przez Bank, które połączone są z systemem umożliwiającym sprzedaż produktów finansowych bezpośrednio w sieci internetowej.
„Program Partnerski to kolejny nowoczesny kanał sprzedaży internetowej. Na polskim rynku bankowym to nadal unikalne rozwiązanie, dołączyliśmy do grona dwóch banków, które posiadają podobny system. Cieszymy się na możliwość współpracy z klientami, w której zysk będzie obopólny” – mówi Michał Pierzgalski, Dyrektor Departamentu Sprzedaży i Serwisów Internetowych w Pionie Bankowości Elektronicznej.
Obecnie w ofercie sprzedaży dla partnerów znajduje się pięć bankowych produktów. Są to prywatne konto Inteligo, rachunki PKO Konto za Zero i PKO Konto dla Młodych, kredyt gotówkowy Max Pożyczka Mini Ratka oraz kredyt mieszkaniowy Własny Kąt hipoteczny.
Dla partnerów programu przygotowano dedykowany serwis w postaci panelu partnera, który umożliwia wygodne zarządzanie prowadzoną przez siebie sprzedażą produktów bankowych.
Dołączenie do programu jest bezpłatne, a rejestracja w Programie Partnerskim jest prosta i intuicyjna. Wystarczy wypełnić formularz rejestracyjny podając dane oraz adresy serwisów www, na których będzie prowadzona sprzedaż. Po rejestracji udostępniony zostaje panel partnerski zawierający materiały reklamowe Banku.
Źródło: PKO Bank Polski