PKO Bank Polski i Teradata wdrażają platformę do zarządzania kampaniami marketingowymi
Nowa platforma zapewnia przeprowadzenie większej liczby kampanii, do większej liczby odbiorców, w krótszym czasie i z wyższym współczynnikiem konwersji.
Teradata (NYSE:TDC) ogłosiła, że największy bank w Polsce, PKO Bank Polski wraz z Teradata wdrożył platformę zarządzania wielokanałowymi kampaniami marketingu bezpośredniego dla zwiększenia możliwości ofertowania produktów bankowych oraz uzyskania jeszcze lepszego obrazu potrzeb klienta. Dzięki uzyskanym możliwościom Bank będzie mógł przygotować zindywidualizowane oferty sprzedaży dla skuteczniejszego pozyskiwania nowych klientów oraz zwiększenia ich lojalności.
” Oprócz stosowanych przez nas tradycyjnych kanałów marketingu bezpośredniego i komunikacji w oddziale, postanowiliśmy dodatkowo zautomatyzować nasze kampanie marketingowe dla klienckich serwisów samoobsługowych. Bank będzie mógł zintegrować dane ze wszystkich kontaktów z klientami – e-maili, obsługi w oddziałach, call center, poczty, jak również strony internetowej Banku” – powiedział Andrzej Mikusek, kierownik projektu w PKO Banku Polskim. „Wdrożenie wielokanałowej komunikacji jest kluczowe dla podwyższenia poziomu usług oraz zwiększenia naszej konkurencyjności” – dodał.
PKO Bank Polski będzie korzystać z wydajnej bazy danych Teradata uruchomionej na Teradata Data Warehouse Appliance jako podstawy swojej nowej inicjatywy marketingowej, integrującej dane z wielu systemów Banku, Aprimo Relationship Manager, Aprimo Marketing Studio, modeli predykcyjnych KXEN’s (narzędzie data mining) oraz oprogramowania do raportowania Tableau.
„PKO Bank Polski wybrał najlepszą w tej kategorii technologię dla zbudowania swojej platformy do zarządzania kampaniami” powiedział Marek Rudnicki, dyrektor zarządzający Teradata Polska. „Nowa platforma w połączeniu z innymi technologiami umożliwi uruchomienie większej liczby kampanii, do większej liczby klientów, w krótszym czasie, co zapewni także wyższą stopę zwrotu.”