Związek Banków Polskich z nagrodą za kampanię nt. cyberbezpieczeństwa
Tematyka wydarzenia została zdominowana przez kwestie związane z potencjałem AI, harmonią i inkluzywnością, przemianami społecznymi i gospodarczymi, a także wyzwaniami związanymi z bezpieczeństwem.
Zwieńczeniem wydarzenia była uroczysta gala, podczas której wyróżniono i nagrodzono osoby, rozwiązania oraz firmy, które w istotny sposób wpłynęły na rozwój płatności cyfrowych.
Na wieczornej gali Związek Banków Polskich (ZBP) został nagrodzony w kategorii Ciekawa inicjatywa edukacji finansowej za kampanię społeczną „Nie pomagaj się okraść”, którą prowadzi wraz z bankami.
Inicjatywa połączyła banki, instytucje finansowe oraz organy państwowe ku wspólnemu celowi – edukacji w obszarze cyberbezpieczeństwa. Kampania społeczna to nie tylko źródło wiedzy, ale przede wszystkim praktycznych porad dotyczących zabezpieczania danych osobowych oraz finansowych przed oszustami grasującymi w Internecie.
Czytaj także: Za nami druga edycja konferencji Future of Payments!
Brunon Bartkiewicz laureatem nagrody za innowacyjność
Brunon Bartkiewicz, prezes zarządu ING Banku Śląskiego został uhonorowany w konkursie Future of Payments w kategorii Wyprzedzając przyszłość. Wizjoner. Nagroda w tej kategorii ma na celu wyróżnienie osoby, która poprzez swoją wizję, przywództwo i innowacyjne podejście wywarła znaczący wpływ na kształtowanie i rozwój rynku płatniczego.
Jak podano podczas uroczystego wręczenia nagrody:
„Brunon Bartkiewicz od lat wyznacza kierunki rozwoju polskiej bankowości, koncentrując się na cyfryzacji i zrównoważonych finansach. Aktywnie wspiera rozwój rynku płatności, otwartej bankowości i mobilności wprowadzając rozwiązania, które są przełomowe dla rynku.
Wspiera działania takie jak włączenie cyfrowe, cyberbezpieczeństwo oraz edukację przedsiębiorców i konsumentów. Jego zaangażowanie w rozwój inicjatyw ponad podziałami i cyfrowych innowacji stawia go w czołówce wizjonerów sektora”.
Konkurs Future of Payments ma na celu wyróżnienie i nagrodzenie osób, rozwiązań oraz innowacji w dziedzinie płatności, technologii finansowych oraz zielonych rozwiązań, które w istotny sposób wpływają na rozwój płatności cyfrowych.
Jest to już druga edycja konkursu, którego organizatorem jest Fundacja Polska Bezgotówkowa.