Z Allegro skontaktujesz się na WhatsAppie
Allegro od 12 lipca 2018 udostępnia oficjalny kanał do komunikacji przez aplikację WhatsApp wykorzystując WhatsApp Business. Dzięki temu klienci i sprzedawcy będą mogli komunikować się z obsługą serwisu, ale także mieć szybki dostęp do najczęściej pojawiających się pytań czy do podstawowych danych o firmie i innych opcji w przyszłości. Na kanale będzie można na bieżąco poprosić o wsparcie w zakupach i sprzedaży, zapytać o aktualne akcje promocyjne czy też zapytać o zasady działania Allegro. Kanał Allegro jest zarejestrowany pod numerem 573 449 254. Wystarczy wyszukać go w aplikacji WhatsApp i można nawiązać konwersację.
– Otwieramy nowy kanał komunikacji z klientami i sprzedawcami przy pomocy wiadomości tekstowych, bo widzimy, że są oni coraz aktywniejsi w zyskującej popularność aplikacji – mówi Jakub Kłoczewiak, Customer Experience Director w Allegro – To kontynuacja zmian, jakie od wielu miesięcy przeprowadzamy w obsłudze klientów. Robimy to dla wygody wszystkich, którzy na Allegro sprzedają lub kupują. Chcemy być obecni nie tylko w z góry określonych przez nas kanałach, ale wchodzić w inne, naturalne dla naszych klientów i sprzedawców kanały komunikacji. W ciągu ostatnich 6 miesięcy liczba zgłoszeń obsłużonych przez Facebooka i inne miejsca w Internecie podwoiła się. Dziś otwieramy kanał tekstowy w WhatsApp, ale w przyszłości możliwe jest, że uruchomimy w tej aplikacji także kanał głosowy – dodaje Jakub Kłoczewiak.
WhatsApp to należąca do Facebooka zyskująca w Polsce popularność aplikacja mobilna. Pozwala m.in. na wymianę wiadomości tekstowych bez konieczności płacenia za SMSy. Obecnie według szacunków PBI/Gemius z WhatsApp korzysta średnio 4,5 miliona Polaków miesięcznie. WhatsApp jest dostępny na wszystkie popularne platformy, w tym: Android, IOS, Windows Phone czy Blackberry.
Źródło: Allegro