Wyniki badania satysfakcji klientów
1531 zebranych ankiet i Współczynnik Satysfakcji Klientów na poziomie 86% to wyniki ostatniego Badania Satysfakcji Klientów.
Badanie Satysfakcji Klientów prowadzimy regularnie od 2010 roku uzyskując od respondentów opinię na temat wielu obszarów funkcjonowania Banku. Cieszymy się, zarówno z coraz większej ilości wypełnionych ankiet, jak i ich rosnącej jakości. Dzięki temu jesteśmy w stanie lepiej dostosować się do potrzeb naszych Klientów.
Badanie przeprowadzone w listopadzie 2015 roku okazało się rekordowe w historii Banku zarówno pod kątem ilości zebranych ankiet – 1531 sztuk, jak i poziomu zadowolenia Klientów – 86%.
Serdecznie dziękujemy za okazane zaufanie!
Postaramy się w najbliższym czasie podjąć odpowiednie działania, aby w kolejnym badaniu móc pochwalić się jeszcze lepszym wynikiem!
Kształtowanie się Współczynnika Satysfakcji Klientów w poszczególnych latach:
Źródło: Bank Spółdzielczy w Toruniu