Wideorozmowa: nowy kanał kontaktu z bankiem Credit Agricole

Wideorozmowa: nowy kanał kontaktu z bankiem Credit Agricole
Źródł: Credit Agricole Bank Polska
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Credit Agricole wdrożył innowacyjną usługę dla nowych klientów - spotkania w formie wideorozmowy. Dzięki temu klienci mogą liczyć na zdalne wsparcie doradcy w procesie zakładania konta, poinformował Bank.

Wideorozmowa z doradcą to najnowszy kanał kontaktu w Credit Agricole. Narzędzie jest odpowiedzią na sugestie klientów i zmieniające się potrzeby w zakresie korzystania z bankowości. Coraz więcej klientów oczekuje zdalnego kontaktu z bankiem, bez konieczności wychodzenia z domu.

Podczas spotkania w formie wideorozmowy doradca przedstawi ofertę banku, pomoże dopasować pakiet konta oraz przeprowadzi klienta przez proces zakupu produktu bezpośrednio na jego urządzeniu.

Czytaj także: UKNF o identyfikacji i weryfikacji spółki oraz jednoosobowej działalności gospodarczej z użyciem wideo

Wideorozmowa pozytywnie oceniona przez klientów

‒ Cieszymy się, że nowa forma spotkania została pozytywnie oceniona podczas testów Family&Friends i wdrożona w naszym Banku. Osoby testujące deklarowały, że będą polecać wideorozmowę oraz korzystać z takiej formy kontaktu z Bankiem w przyszłości.

Spotkanie z klientem w formie wideorozmowy zamiast tradycyjnej wizyty w placówce ‒ to pierwszy krok milowy w koncepcji rozwoju tego kanału.

Naszym celem jest dotarcie do klientów, którzy preferują zdalną obsługę, są gotowi na budowanie relacji online z doradcą Banku lub nie mają czasu na regularne wizyty w stacjonarnych punktach sprzedaży – podkreśla Monika Krygier, Manager Wsparcia Sieci Sprzedaży.

Czytaj także: Wideobot zachęca do aktywacji programu Mikroflota na 200 stacjach paliw PKN Orlen

Możliwość zadzwonienia do doradcy z aplikacji CA24 Mobile

Jeszcze w tym roku Credit Agricole chce zwiększyć dostępność wideorozmowy w wielu sekcjach na stronie Banku. W kolejnym roku planuje udostępnić możliwość zadzwonienia do doradcy z aplikacji CA24 Mobile, a w dalszej perspektywie umożliwić umawianie spotkań wideo pomiędzy doradcą i klientem.

Docelowo, podczas spotkania w formie wideorozmowy klient będzie mógł uzyskać informacje o szerokiej ofercie banku oraz kupić wybrane produkty.

Wideorozmowa jest dostępna na stronie Banku w sekcji kont osobistych, w dni robocze, w godzinach 10:00‒15:00. 

Aktualnie usługa skierowana jest do nowych klientów. 

Źródło: Credit Agricole Bank Polska S.A.