W Credit Agricole wnioskowanie o kredyty hipoteczne online
– Elastyczność w załatwieniu spraw bankowych to podstawa. Dlatego nasi klienci mogą wnioskować o kredyt hipoteczny całkowicie zdalnie i wygodnie, bez konieczności wychodzenia z domu – mówi Piotr Skoczek, dyrektor Departamentu Zarządzania Produktami Kredytowymi.
Proces zdalnej hipoteki Credit Agricole wprowadził już w październiku 2023 roku w trybie pilotażu. Aktualnie Bank zakończył testy i w pełni wdrożył to rozwiązanie.
Czytaj także: Banki liberalizują swoje podejście do klientów ubiegających się o kredyty hipoteczne
Możliwość korzystania ze zdalnej hipoteki w Credit Agricole
Proces przebiega przez specjalny panel klienta, w którym wystarczy uzupełnić wymagane informacje i załączyć wskazane przez bank dokumenty. Po wysłaniu, wniosek trafia do analityka. W przypadku pozytywnej decyzji kredytowej, klient może zaakceptować lub odrzucić warunki zaproponowane przez bank, a jeśli wszystko się zgadza – umawia się na podpisanie umowy w placówce.
– Decyzja o kredycie hipotecznym to przełomowy moment w życiu każdego człowieka, a my chcemy wspierać naszych klientów w tym procesie. Liczymy, że nowe, zdalne rozwiązanie pozytywnie ich zaskoczy i zapewni przyjemne doświadczenie – podkreśla Mariola Willmann, manager Zespołu Kredytów Hipotecznych.
W trakcie całego procesu klient w każdym momencie może przerwać wypełnianie wniosku i wrócić do niego później lub dokończyć uzupełnianie ze wsparciem doradcy w placówce lub telefonicznie z ekspertem hipotecznym. Klient ma pełny podgląd na postęp swojego wniosku i może na bieżąco reagować, uzupełniając brakujące informacje lub dokumenty.
Oprócz tego Bank informuje mailowo lub SMS-owo o kolejnych krokach procesu. Dostawcą platformy Eximee, którą bank wykorzystuje w procesie zdalnego wnioskowania o kredyt hipoteczny jest Consdata.
Czytaj także: Credit Agricole uruchomił e-kantor w CA24 eBank
Porady ekspertów bankowych w czasie wideorozmowy
Zdalny proces wnioskowania o kredyt hipoteczny to nie jedyne udogodnienie Credit Agricole, które umożliwia klientom wygodne zarządzanie finansami z domu.
Klienci mogą również skorzystać z wideorozmowy. W trakcie takiej rozmowy, doradca przedstawi ofertę banku dla konta indywidualnego i produktów oszczędnościowych, wykona symulację i poda wysokość raty dla kredytu gotówkowego, a także sprawdzi zdolność i limity dla kart kredytowych oraz pomoże wybrać najlepszy produkt.