VeloFunds TFI – nowa marka VeloBanku

VeloFunds TFI – nowa marka VeloBanku
Adam Marciniak. Źródło: VeloBank
VeloFunds TFI to kolejna marka, która pojawia się pod parasolem VeloBanku. Nowa strona internetowa, domena i całkowicie odświeżona identyfikacja wizualna to ważny krok w realizacji strategii budowy silnej grupy kapitałowej, oferującej kompleksowe rozwiązania finansowe – od bankowości po inwestycje, poinformował bank.

Nowa odsłona VeloFunds TFI to nie tylko zmiana nazwy. Marka będzie komunikować się z klientami i rynkiem inaczej – poprzez nowoczesną stronę internetową, odświeżone profile w mediach społecznościowych oraz kampanię informacyjną skierowaną do inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych. A to wszystko w kolorach VeloBanku.

Czytaj także: VeloBank z własnym TFI

– W środowisku spadających stóp procentowych obserwujemy rosnące zainteresowanie rozwiązaniami inwestycyjnymi, które mogą stanowić uzupełnienie tradycyjnych depozytów.

W ramach VeloFunds TFI będziemy rozwijali ofertę funduszy otwartych i zamkniętych, odpowiadając na te oczekiwania i zapewniając klientom szeroki dostęp do zróżnicowanych instrumentów finansowych.

Naszym celem jest umożliwienie zarówno obecnym klientom VeloBanku, jak i nowym inwestorom, budowania stabilnych i dobrze zdywersyfikowanych portfeli – mówi Adam Marciniak, prezes zarządu VeloBanku.

VeloBank przejął akcje Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych

Rebranding obejmuje:

  • zmianę nazwy na VeloFunds TFI,
  • nowe nazwy funduszy – z przedrostkiem Velo
  • nową domenę i stronę internetową,
  • nowy logotyp i kolorystykę,
  • aktualizację komunikacji w mediach społecznościowych (zmiana zdjęć profilowych, logotypów, posty startowe),
  • nową strategię komunikacji z klientami i rynkiem.

Zmiany nie wpływają na bieżące funkcjonowanie TFI – klienci zachowują dostęp do swoich produktów, a pracownicy kontynuują pracę w nowych strukturach, rozwijając innowacyjne rozwiązania inwestycyjne.

Rebranding jest efektem przejęcia przez VeloBank 86,83% akcji Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych.

– Fundusze inwestycyjne już dawno stały się trwałym elementem oferty bankowej dla klientów detalicznych. Posiadanie własnego TFI przez duże i średniej wielkości banki jest dziś standardem.

Daje to możliwość swobodnego kształtowanie oferty w ramach jednej grupy kapitałowej i jest efektywniejsze ekonomicznie od współpracy z TFI spoza własnej grupy kapitałowej – tłumaczy Piotr Żochowski, prezes VeloFunds TFI.

VeloFunds TFI – nowa odsłona inwestycji od VeloBanku
Źródło: VeloBank