Usługa BLIK Płacę Później już w aplikacji SGB Mobile

Usługa BLIK Płacę Później już w aplikacji SGB Mobile
Źródło: SGB-Bank
16 września ’25 banki spółdzielcze SGB, jako jedne z pierwszych w Polsce, uruchomiły usługę BLIK Płacę Później, dzięki której można zrobić zakupy online i zapłacić za nie nawet do 30 dni później, bez dodatkowych kosztów.

Wystarczy wybrać BLIK jako metodę płatności i zaznaczyć opcję „BLIK Płacę Później”. Usługa działa w aplikacji SGB Mobile i pozwala klientom dokonać zakupu w Internecie z możliwością odroczenia płatności.

– Po pilotażowych testach, które wypadły bardzo pomyślnie, zdecydowaliśmy się wdrożyć nową funkcjonalność, wiedząc, jakie ma znaczenie dla klientów bankowości spółdzielczej – mówi Błażej Mika, wiceprezes Zarządu SGB-Banku odpowiedzialny za rozwój technologiczny.

Błażej Mika, wiceprezes SGB-Banku

– To naturalna konsekwencja strategii Grupy, która polega na wsłuchiwaniu się w potrzeby rynku małych społeczności i reagowaniu we właściwym czasie i tempie.

Nowa usługa zapewnia klientom wygodę i elastyczność w dokonywaniu płatności. Jako jedni z pierwszych w Polsce uzupełniamy tym samym portfolio funkcjonalności BLIK, które oferuje aplikacja SGB Mobile – podkreśla Błażej Mika.

BLIK Płacę Później w SGB

Nowa oferta SGB wpisuje się w trend płatności z odroczonym terminem, co ułatwia organizację domowych finansów. Metoda ta jest już dostępna w ponad 20 tysiącach polskich sklepów internetowych i cieszy się rosnącą popularnością.

Płatności odroczone to jeden z najszybciej rozwijających się segmentów rynku – dają klientom możliwość odroczenia zapłaty aż do 30 dni bez dodatkowych kosztów, zapewniając większą swobodę w zarządzaniu budżetem.

Witold Litaszewski, dyrektor Departamentu Finansowania Konsumenckiego w BLIKU.

– Udostępnienie BLIK Płacę Później w SGB potwierdza, że odroczone płatności nie są już dodatkiem do oferty, lecz integralną częścią codziennej bankowości.

Klienci banków spółdzielczych zyskali właśnie dostęp do usługi, która pozwala im elastycznie rozkładać wydatki w czasie, z zachowaniem tego samego poziomu bezpieczeństwa i wygody, co w największych instytucjach – mówi Witold Litaszewski, dyrektor Departamentu Finansowania Konsumenckiego w BLIKU.

Aplikacja SGB Mobile oferuje swoim użytkownikom możliwość skorzystania z płatności odroczonych poprzez usługę BLIK Płacę Później.

– Jesteśmy otwarci na wszystkie oczekiwania klientów banków spółdzielczych SGB – podkreśla Artur Józefowski, dyrektor bankowości mobilnej i internetowej w SGB-Banku.

– Nowa usługa to innowacyjne rozwiązanie, które uzupełnia szerokie portfolio płatności mobilnych oraz online, dostarczanych klientom naszych banków spółdzielczych.

Artur Józefowski, dyrektor Bankowości mobilnej i internetowej w SGB-Banku.

Zostało zaprojektowane z myślą o tych, którzy oczekują komfortu w codziennym używaniu aplikacji.

Jest bezpieczne i intuicyjne, podkreślając zarazem nowoczesny styl bankowości spółdzielczej i umiejętność dostosowania się do zmian rynkowych oraz rozwiązań, które w tym zakresie dostarczają m.in. fintechy – dodaje Artur Józefowski.

grafika, Usługa BLIK Płacę Później już w aplikacji SGB Mobile

Klienci Banków Spółdzielczych SGB są wśród klientów 4 banków, które już mogą skorzystać z wyjątkowej promocji związanej z usługą BLIK Płacę Później.

W wybranych sklepach – Sinsay, Euro RTV AGD, Hebe oraz Biedronka Home – przygotowane zostały specjalne oferty.

Wystarczy zrobić w nich zakupy o wartości minimum 55 zł, uruchomić po raz pierwszy usługę BLIK Płacę Później, a na konto klienta wróci 50 zł.

Promocja trwa do 17 października ‘25 lub wyczerpania puli nagród.

Więcej o promocji: https://www.blik.com/blik-place-pozniej-promocje

Czytaj także: Banki spółdzielcze rozpoczęły pilotaż usługi BLIK Płacę Później w SGB Mobile

Źródło: BANK.pl